Konto dla spółdzielni

Data: 2017-04-19 00:09:52
Autor: brum
Konto dla spółdzielni
Kilku znajomych założyło spółdzielnię i potrzebują założyć dla niej konto. Przeglądałem ofertę kilku banków ale nie wiem do końca czego szukać - tak jak dla działalności gospodarczej? NIP, KRS, REGON jest i VAT mają płacić no ale są spółdzielnią.
Z ofert jakie przeglądnąłem to ciekawie wygląda DB, NestBank i Idea Bank tylko nie wiem czy na wszystkie te oferty łapie się spółdzielnia. Może ktoś rozjaśnić temat? Z góry dzięki.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B3%C5%82dzielnia
Spółdzielnia - podmiot gospodarczy posiadający osobowość prawną, prowadzący przedsiębiorstwo, ustanowiony na zasadach prawa spółdzielczego, odmiennego nieco od prawa spółek handlowych.

Szukaj rachunku dla osób prawnych. To, że mają płacić VAT niewiele mówi - każdy płaci VAT, ale nie każdy go odlicza. Zresztą, dla banku to bez znaczenia. Jeżeli potrzebujesz dodatkowo porady przy wyborze rachunku, to poza formą działałności określ jakieś warunki.

Konto dla spółdzielni