Konto dla starszej osoby

Data: 2012-12-24 23:16:30
Autor: Robert Tomasik
Konto dla starszej osoby
Użytkownik "ja" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:kb9bhn$qii$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Witam,
Proszę o poradę jakie konto wybrać dla osoby starszej która jest w tym momencie w domu opieki.
Chodzi o przelew renty na to konto - wcześniej nie było potrzebne bo listonosz przynosił kasę.

Mam następujące wymagania:
- założenie konta zdalne - najlepiej jak przyślą papiery do wypełnienia, a my im odeślemy podpisane
(nie chcę kuriera który mi wisi nad głową)
- konto najlepiej bezpłatne
- żadne karty nie potrzebne, programy oszczędnościowe itp.
- przelew najlepiej 1 darmowy w miesiącu/ darmowa wypłata z okienka (mniejszy priorytet)

Dzięki za porady i pozdrawiam
Marek

Taki bank, jaki ta osoba ma najbliżej od swojego DPS-u. Dopiero pośród kilku pobliskich warto sie zastanawiać. Nie wiem, jak teraz, ale dawniej PKO miało ekspozytury w takich miejscach.

Konto dla starszej osoby