Konto dla starszej osoby

Data: 2012-12-25 18:29:48
Autor: PatronX.pl
Konto dla starszej osoby
Proszę o poradę jakie konto wybrać dla osoby starszej która jest w tym momencie w domu opieki.
Chodzi o przelew renty na to konto - wcześniej nie było potrzebne bo listonosz przynosił kasę.

Mam następujące wymagania:
- założenie konta zdalne - najlepiej jak przyślą papiery do wypełnienia, a my im odeślemy podpisane
(nie chcę kuriera który mi wisi nad głową)
- konto najlepiej bezpłatne
- żadne karty nie potrzebne, programy oszczędnościowe itp.
- przelew najlepiej 1 darmowy w miesiącu/ darmowa wypłata z okienka (mniejszy priorytet)

Dzięki za porady i pozdrawiam
Marek

Konto Nestor:
0 zł za opłacenie rachunków na każdej Poczcie i w placówkach Banku,
otwarcie konta 0 zł,
prowadzenie konta 0 zł,
możesz bezpłatnie korzystać z konta przez internet, np. sprawdzać stan środków, zlecać bezpłatnie przelewy,
możesz bezpłatnie realizować przelewy za pośrednictwem telefonicznego serwisu automatycznego (IVR),
możesz bezpłatnie definiować i realizować zlecenia stałe za pośrednictwem Pocztowy24,
możesz bezpłatnie 2 razy w miesiącu wypłacić gotówkę we wszystkich bankomatach w kraju i za granicą, a także w Urzędach Pocztowych,
w razie potrzeby możesz zamówić dostarczenie przez listonosza gotówki do domu.

http://patbank.pl/pocztowy/konta-nestor-index.html

Konto dla starszej osoby