Konto do dz.g, Alior, VW, czy ...?

Data: 2013-08-18 23:35:03
Autor: RobertS
Konto do dz.g, Alior, VW, czy ...?
W dniu 2013-08-18 18:54, Dezeusz pisze:
Przysz艂y przedsi臋biorca b臋dzie musia艂 za艂o偶y膰 konto firmowe (dz.g.).

Istotne parametry:
- tanie prowadzenie (brak op艂at za przelewy, operacje got贸wkowe, ...)
- dobry interfejs www
- przynajmniej rozs膮dne mo偶liwo艣ci lokowania wolnej got贸wki na kr贸tkie
okresy
- dobra obs艂uga (rekomendacje os贸b godnych zaufania) :)

Z w艂asnych poszukiwa艅 wychodzi Alior lub VW Bank.
Czy mo偶ecie poleci膰 lub odradzi膰 kt贸ry艣 z tych bank贸w (dla dz.g.)?
A mo偶e inny bank jest wart uwagi?

Pozdrawiam,
deZeusz

mam DG i korzystam z konta w Multibanku, przychodz膮 tam firmowe przelewy, p艂ac臋 z niego US i ZUS a do pozosta艂ych przelew贸w wykorzystuj臋 konto prywatne = ca艂o艣膰 nic mnie nie kosztuje ;-)

RobertS

Konto do dz.g, Alior, VW, czy ...?