Konto dziecka PKO BP obniża%

Data: 2014-12-03 21:11:35
Autor: lolekanabolek
Konto dziecka PKO BP obniża%
Tak się zastanawiałem kiedy to nastąpi

<http://prnews.pl/hydepark/drobni-ciuacze-dopaca-za-trzymanie-oszc
zednosci-na-koncie-w-pko-bp-6550117>

W lutym bank obniży też oprocentowanie innych produktów
 oszczędnościowych.Oprocentowanie Konta Dziecka i konta SKO padnie
 z 4,5 proc. przy kwocie do 2,5 tys. zł do 3 proc., i z 2 do 1
 proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
 Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45
 proc. w zależności od wysokości salda.

Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2014-12-03 12:46:10
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:12:00 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
[...]

-- pozdrawiam
Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

Data: 2014-12-03 21:54:48
Autor: RobertS
Konto dziecka PKO BP obniża%

wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

bo nic nie może przecież wiecznie trwać...

na KO 3% to jeszcze nie tak źle, dodatkowo kapitalizacja tygodniowa, a może by tak chociaż limit podnieść?

np. 3% ale do 5kzł?

RobertS

Data: 2014-12-03 22:14:51
Autor: Kamil Jońca
Konto dziecka PKO BP obniża%
"Michal 'Amra' Macierzynski" <michal.macierzynski@gmail.com> writes:

[...]

wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

<zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-03 22:47:20
Autor: mx
Konto dziecka PKO BP obniża%
On 03/12/2014 22:14, Kamil Jońca wrote:

wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

<zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>
KJ

Zawsze uważałem, że to Gówniany bank. Odkąd, ze 20 lat temu, wyniosłem się z PEKAO nikt mnie do "bliźniaków" wołami nie zaciągnie.

Data: 2014-12-05 08:17:13
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu środa, 3 grudnia 2014 22:17:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
"Michal 'Amra' Macierzynski"  writes:

[...]

> [...]
> Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

<zgryźliwie> Zwłaszcza jak się uwzględni opłatę za KO </zgryźliwie>

Kamil, ale przy obecnych stopach procentowych (jak pewnie bedzie jeszcze obnizka) sens istnienia RO jest coraz mniejszy. A nie zapowiada sie, zebysmy szli w kierunku wysokiej inflacji -> wysokich stop procentowych.

Data: 2014-12-05 17:25:22
Autor: Kamil Jońca
Konto dziecka PKO BP obniża%
> [...]

Kamil, ale przy obecnych stopach procentowych (jak pewnie bedzie jeszcze obnizka) sens istnienia RO jest coraz mniejszy. A nie zapowiada sie, zebysmy szli w kierunku wysokiej inflacji -> wysokich stop procentowych.
To zlikwidujcie w cholerę, obniżcie oprocentowanie do 0,01% a nie
ośmieszajcie się oplatą za KO.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-12-04 07:52:17
Autor: lolekanabolek
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu 2014-12-03 21:46, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

> wszystko co dobre, kiedys sie konczy ;)
> Patrzac jednak na caly rynek - i tak nie bedzie zle

ciekawe czy jak stopy% zaczną rosnąć czy też PKOBP podniesie oprocentowanie??
Ja obstawiam, że zostanie na niezmienionym już poziomie ;-((

Amra, Konto Dziecka miało w tym roku ruszyć też w Inteligo?? Coś się dzieje w tej sprawie??

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-12-05 08:15:21
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu czwartek, 4 grudnia 2014 07:52:29 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

Amra, Konto Dziecka miało w tym roku ruszyć też w Inteligo?? Coś się dzieje w tej sprawie??

-- Pozdrawiam
Marcin "lolekanabolek"

Niestety - Junior w Inteligo w przyszlym roku, razem z bankowoscia mobilna dla dzieci

Data: 2014-12-09 06:09:48
Autor: ls
Konto dziecka PKO BP obniża%
[...]

No, przynajmniej dzieci sie przekonaja, ze bank to nie dobry wujek ;)
Swoja droga, mogli do 2.5tys. dac chociaz 3.5-4%

--
pozdr.
ls

Data: 2014-12-10 08:20:45
Autor: lolekanabolek
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu 2014-12-09 15:09, ls pisze:

No, przynajmniej dzieci sie przekonaja, ze bank to nie dobry wujek ;)
Swoja droga, mogli do 2.5tys. dac chociaz 3.5-4%

ja swojej córce próbuje wytłumaczyć, że teraz z odsetek od odłożonych pieniążków nie co 14 dni będzie sobie mogła gałkę lodów kupić a co 21 dni. Nie może tego zrozumieć, czemu ten bank jest taki "zły" ... ;-))

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-12-11 08:32:37
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu środa, 10 grudnia 2014 08:20:57 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]

ja swojej córce próbuje wytłumaczyć, że teraz z odsetek od odłożonych pieniążków nie co 14 dni będzie sobie mogła gałkę lodów kupić a co 21 dni. Nie może tego zrozumieć, czemu ten bank jest taki "zły" ... ;-))

No wiem, wiem - od strony rodzica podobnie mam.
Natomiast od strony banku jak spojrzycie na stopy procentowe, na WIBOR - to.... no wlasnie ;)

Data: 2014-12-11 20:21:59
Autor: mx
Konto dziecka PKO BP obniża%
On 11/12/2014 17:32, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:
[...]

Taki super, mega, hiper bank. Zajebisty, galaktyczny projekt, a wszystko zależy od ......
.......INFLACJI

Pic na wodę, ot co.

Data: 2014-12-16 11:32:01
Autor: lolekanabolek
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu 2014-12-11 20:21, mx pisze:

Taki super, mega, hiper bank. Zajebisty, galaktyczny projekt, a wszystko
zależy od ......
......INFLACJI

Pic na wodę, ot co.

Pewnie PKOBP z torbami by poszedł, gdyby utrzymał te magiczne 4,5% do jeszcze bardziej magicznej kwoty 2,5 tys.

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-12-16 18:07:21
Autor: Karol
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu 2014-12-16 11:32, lolekanabolek pisze:
Pewnie PKOBP z torbami by poszedł, gdyby utrzymał te magiczne 4,5% do
jeszcze bardziej magicznej kwoty 2,5 tys.

Dokładnie, w końcu mają tak "tanie" kredyty, że ledwo wyszliby na zero.

Data: 2014-12-16 11:37:00
Autor: Kris
Konto dziecka PKO BP obniża%
Akurat pkobp dla osób korzystających u nich z for ma nie najgorszą ofertę

Data: 2014-12-16 13:32:55
Autor: Kris
Konto dziecka PKO BP obniża%
"korzystających z ROR" miało być

Data: 2014-12-16 21:52:05
Autor: Karol
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu 2014-12-16 20:37, Kris pisze:
Akurat pkobp dla osób korzystających u nich z for ma nie najgorszą ofertę

Może i dla niektórych RRSO ponad 25% (pierwszy z brzegu przykład) to nienajgorsza oferta. Zawsze może być więcej.

Data: 2014-12-16 13:44:12
Autor: Kris
Konto dziecka PKO BP obniża%
RRSO 25% to na dzisiaj nie najgorszą wcale oferta na rynku a nawet powiem że jedna z tańszych. RRSO powyźej 50% bardzo często teraz wychodzi a i ponad 100% bywa.

Data: 2014-12-16 14:55:50
Autor: wincezwal
Konto dziecka PKO BP obniża%
[...]

Moja dwójka dzieci posiada te konta. Poinformowałem o zmianach. mają poszukać coś na lepszych warunkach i zaproponować jakąś zmianę. Ciekawe, czy znajdą ;)

Data: 2014-12-17 02:33:38
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 23:55:50 UTC+1 użytkownik winc...@gmail.com napisał:
> [...]

Moja dwójka dzieci posiada te konta. Poinformowałem o zmianach. mają poszukać coś na lepszych warunkach i zaproponować jakąś zmianę. Ciekawe, czy znajdą ;)

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/47227/bank-taty-jak-nauczyc-dziecko-odpowiedzialnosci-finansowej

Konto dziecka PKO BP obniża%