Konto dziecka PKO BP obniża%

Data: 2014-12-16 14:55:50
Autor: wincezwal
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu środa, 3 grudnia 2014 21:12:00 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:
Tak się zastanawiałem kiedy to nastąpi

<http://prnews.pl/hydepark/drobni-ciuacze-dopaca-za-trzymanie-oszc
zednosci-na-koncie-w-pko-bp-6550117>

W lutym bank obniży też oprocentowanie innych produktów
 oszczędnościowych.Oprocentowanie Konta Dziecka i konta SKO padnie
 z 4,5 proc. przy kwocie do 2,5 tys. zł do 3 proc., i z 2 do 1
 proc. poniżej tej kwoty. Oprocentowanie Rachunku
 Oszczędnościowego PLUS (też płatnego) spadnie z 0,8 proc. do 1,45
 proc. w zależności od wysokości salda.

-- pozdrawiam
Marcin "lolekanabolek"

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Moja dwójka dzieci posiada te konta. Poinformowałem o zmianach. mają poszukać coś na lepszych warunkach i zaproponować jakąś zmianę. Ciekawe, czy znajdą ;)

Data: 2014-12-17 02:33:38
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Konto dziecka PKO BP obniża%
W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 23:55:50 UTC+1 użytkownik winc...@gmail.com napisał:
> [...]

Moja dwójka dzieci posiada te konta. Poinformowałem o zmianach. mają poszukać coś na lepszych warunkach i zaproponować jakąś zmianę. Ciekawe, czy znajdą ;)

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/47227/bank-taty-jak-nauczyc-dziecko-odpowiedzialnosci-finansowej

Konto dziecka PKO BP obniża%