Konto firmowe w HSBC

Data: 2010-01-18 10:58:23
Autor: scream
Konto firmowe w HSBC
Konto Business Direct w HSBC:

- bezplatne prowadzenie
- darmowy debetowy MC i dodatkowe karty
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów
- przelewy 1 pln
- kredytówka MC tylko 49 zł, oprocentowany 17,88%, GP 54 dni

Oferta jak na mój gust bardzo dobra, pytanie tylko - gdzie jest w niej
haczyk? HSBC nie kojarzy mi się z bankiem dla "zwykłych" ludzi czy małych
firm, bo kiedys nawet zeby moc otworzyc konto trzeba bylo zadeklarowac
calkiem spore wpływy (8-10 tysiecy?); a ta oferta jest skierowana wlasnie
do tych najmniejszych, i nie stawiają praktycznie żadnych wymagań co do np.
minimalnego obrotu.

Zastanawiam się gdzie pójść z Aliora i HSBC wydaje sie dobrym wyborem.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Konto firmowe w HSBC