Konto firmowe z wymian± walut - gdzie?

Data: 2010-12-07 14:10:22
Autor: kiiker
Konto firmowe z wymian± walut - gdzie?
Witam!

Jestem tu nowy i zupe³nie "zielony" w temacie - dlatego te¿ nie¶mia³o proszê o sugestie i wsparcie:

W internecie jest multum informacji i ciê¿ko siê w tym po³apaæ.

1. Czy walutomat (lub inne e-kantory) to dobre rozwi±zanie dla ma³ej firmy wymieniaj±cej w miesi±cu 8-15 tys. Euro?

2. ¯aden bank nie zaoferuje bardziej atrakcyjnych warunków?
3. Który bank polecacie dla konta firmowego, gdzie priorytetem bêdzie obrót walutowy (wymiana PLN/EUR) oraz przelewy zagraniczne?

Handlowiec z Reiffaisen Bank mocno zachwala swoj± ofertê, zw³aszcza kursy walut, ale z drugiej strony przeczyta³em kilka krytycznych opinii i dalej nic nie wiem :)

Za wszelkie sugestie z góry dziêkujê.

pozdrawiam
dk __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5681 (20101207) __________

Data: 2010-12-09 09:07:19
Autor: xbartx
Dnia Tue, 07 Dec 2010 14:10:22 +0100, kiiker napisał(a):

[...]

Sprawdź ofertę Alior i poczytaj sobie w archiwum.

<http://www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/autodealing/autodealing/
opis_produktu>

--
xbartx