Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą

Data: 2012-07-13 09:22:52
Autor: ZBI
Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą
Witajcie,

mam prośbę o polecenie jakiegoś konta z bezpłatnymi wypłatami w kraju i za granicą, które mogłoby służyć jako główne. Aktualnie posiadam konto w ING - lubię je bo można na nim polegać - przelewy ustawiam z datami przyszłymi i jak do tej pory wszystkie realizowały się bez zwłoki, drugą ważną dla mnie rzeczą jest to, żeby istniała możliwość założenia dodatkowego konta wewnątrz tego samego banku, na którym mogłaby spoczywać większa kwota gotówki, takie dodatkowe zabezpieczenie w razie kradzieży karty :)Coraz częściej wyjeżdżam za granicę i chciałbym mieć możliwość swobodnego wypłacania gotówki w razie awaryjnej sytuacji. Nie chcę jednak mieć 10 kont i dbać o to, aby na kazdym z nich zrobić odpowiedni obrót czy utrzymać odpowiednie saldo.

Czy są na grupie użytkownicy Eurobanku Prestiż, Aliora, DB? Które z tych kont jest godne polecenia? Na Alior Sync jest chyba trochę za wcześnie; z informacji na grupie wynika, że raczej nie nadaje się na główne konto :)

pozdrawiam

Data: 2012-07-14 10:31:09
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "ZBI" <public.arkh@gmail.com> napisał w wiadomości news:90683de7-214b-4490-b76b-caf174db6750googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Alior Sync, a czemu się nie nadaje, ja właśnie założyłem i jak na razie jestem zadowolony.

Data: 2012-07-15 21:44:07
Autor: Akarm
Użytkownik "ZBI"  napisał:
Na Alior Sync jest chyba trochę za wcześnie; z informacji na grupie wynika, że raczej nie nadaje się na główne konto :)

Byłbym wdzięczny za podpowiedzi dlaczego się nie nadaje. Właśnie zamierzałem polikwidować wszystkie pozostałe konta zostawiając tylko oba Aliory. Nie chciałbym popełnić błędu.

                Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-07-15 13:20:45
Autor: ZBI
Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą
W dniu niedziela, 15 lipca 2012 21:44:07 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
Użytkownik &quot;ZBI&quot;  napisał:
&gt; Na Alior Sync jest chyba trochę za wcześnie; z informacji na grupie &gt; wynika, że raczej nie nadaje się na główne konto :)

Byłbym wdzięczny za podpowiedzi dlaczego się nie nadaje. Właśnie zamierzałem polikwidować wszystkie pozostałe konta zostawiając tylko oba Aliory.. Nie chciałbym popełnić błędu.

No więc:
- są problemy z dodawaniem przelewów z datą przyszłą, jeśli na koncie nie ma odpowiednich środków w momencie wpisywania zlecenia (dla mnie ustawianie przelewów z datą przyszłą jest kluczową funkcją)
- nie zawsze przelewy natychmiastowe działają - ja na swój wysłany z synca do mBanku czekałem od pt do pn
- obsługa online jest przeładowana, strasznie muli, poza tym mi się nie podoba :)
- jakiś czas temu były problemy z wysyłaniem przelewów SEPA, nie wiem jak jest teraz, bo nie mam konta EUR

Ogólnie to zbyt świeży wynalazek żeby zaufać temu w 100%. Kiedyś mogę się obudzić i stwierdzić, że żaden przelew nie wyszedł, bo coś się zawiesiło ;) Wolę dojrzałe i sprawdzone rozwiązania.

Data: 2012-07-16 11:37:43
Autor: gregor
W dniu 2012-07-15 22:20, ZBI pisze:

Ogólnie to zbyt świeży wynalazek żeby zaufać temu w 100%. Kiedyś mogę się obudzić i stwierdzić, że żaden przelew nie wyszedł, bo coś się zawiesiło ;) Wolę dojrzałe i sprawdzone rozwiązania.

Najlepsze rozwiązanie to stanie w kolejce w banku PKO takie dojrzałe rozwiązanie stosowane przez miliony dziadków i babcie

gregor

Data: 2012-07-18 00:07:21
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "gregor" <gregor@szu.pl> napisał w wiadomości news:ju0nde$91g$1inews.gazeta.pl...
[...]

ma to swoje plusy, pozatym kto idzie w dniu wypłaty emerytur?
kredyt hipoteczny też online robisz?

marmurki muszą być,.

Data: 2012-07-18 00:06:04
Autor: Seba_Fan

Użytkownik "ZBI" <public.arkh@gmail.com> napisał w wiadomości news:45a96bce-88a5-4cdb-a7ad-2757b454fa03googlegroups.com...
[...]

"nie zawsze przelewy natychmiastowe działają - ja na swój wysłany z synca do mBanku czekałem od pt do pn"
zgadzam się z tym robiłem test i miałem to samo.

Konto główne z bezpłatnymi wypłatami za granicą