Konto i 2 karty - gdzie?

Data: 2009-06-10 12:04:10
Autor: gucio17@autograf.pl
Konto i 2 karty - gdzie?
Witam,

Który bank proponujecie dla pary która chce mieć wspólny ROR i 2 karty do niego?
Mbank byłby niezły ale za drugą kartę chcą 1 zl/m - można gdzieś mieć za darmo?
Żadnych innych wynalazków nie potrzebujemy, tylko konto z obsługą internetową,
no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

pozdrawiam, Wojtek

Data: 2009-06-10 12:06:22
Autor: Robert Wicik
Konto i 2 karty - gdzie?
Użytkownik <gucio17@autograf.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000971.4a2f851anewsgate.onet.pl...
[...]

Konto wspólne i wtedy 2 karty za darmo.

Data: 2009-06-10 12:29:47
Autor: Krzysztof Drewicz
Konto i 2 karty - gdzie?
On 2009-06-10, Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

Który bank proponujecie dla pary która chce mieć wspólny ROR i 2 karty do niego?  >> Mbank byłby niezły ale za drugą kartę chcą 1 zl/m

Konto wspólne i wtedy 2 karty za darmo.

W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

Data: 2009-06-10 12:43:12
Autor: Robert Wicik
Konto i 2 karty - gdzie?
Użytkownik "Krzysztof Drewicz" <hunter@witch.gdzies.tam> napisał w wiadomości news:slrnh2v2or.183.hunterlittle-witch.gdzies.tam...
On 2009-06-10, Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Z żoną mam wspólne i 2 karty.
Nie wiem jak jest z nie-żoną ;]

Data: 2009-06-10 13:00:46
Autor: Valdi.Pavlack
Konto i 2 karty - gdzie?
"Krzysztof Drewicz" news:slrnh2v2or.183.hunterlittle-witch.gdzies.tam

W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

Nie wiem jak kolega, ale ja znam z autopsji :)
A co do partyline - nie wierz bądź podchodź do tego co ci tam mówią z dużą
rezerwą. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że gdy byś wykonał jeszcze jeden
telefon w tej sprawie do mBanku to usłyszał byś zupełnie inną odpowiedź :)

Data: 2009-06-10 14:01:39
Autor: gucio17@autograf.pl
Konto i 2 karty - gdzie?
"Krzysztof Drewicz" news:slrnh2v2or.183.hunterlittle-witch.gdzies.tam

> W Mbanku tak jest? Znasz z autopsji? Mi na partyline zeznali coś innego.

Nie wiem jak kolega, ale ja znam z autopsji :)

A ta autopsja, to z żoną, czy też nie-żoną? Bo to jednak spora różnica pod
względem prawnym :-)

Data: 2009-06-10 14:08:46
Autor: Robert Kois
Konto i 2 karty - gdzie?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:01:39 +0200, gucio17@autograf.pl napisał(a):

[...]

Przy koncie wspólnym? Niby czemu.

--
Kojer

Data: 2009-06-10 14:35:54
Autor: gucio17@autograf.pl
Konto i 2 karty - gdzie?
> A ta autopsja, to z żoną, czy też nie-żoną? Bo to jednak spora różnica pod
> względem prawnym :-)

Przy koncie wspólnym? Niby czemu.

Pojęcia nie mam, znając polskie banki można jednak się spodziewać wszystkiego. --

Data: 2009-06-10 14:38:44
Autor: Robert Kois
Konto i 2 karty - gdzie?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:35:54 +0200, gucio17@autograf.pl napisał(a):

[...]

Ja nie pytam o banki, ja pytam o "względy prawne" na które się powołałeś.

--
Kojer

Data: 2009-06-10 14:59:19
Autor: gucio17
Konto i 2 karty - gdzie?

> Pojęcia nie mam, znając polskie banki można jednak się spodziewać wszystkiego.

Ja nie pytam o banki, ja pytam o "względy prawne" na które się powołałeś.

Przypuszczam że jest różnica między dwojgiem ludzi (którzy nie są spółką
cywilną), a małżeństwem? Poczynając od tego że to pierwsze nie ma nawet
osobowości prawnej. W tym konkretnym przypadku to pewnie zależy jaka będzie treść umowy i regulamin
banku... --

Data: 2009-06-10 15:05:56
Autor: Robert Kois
Konto i 2 karty - gdzie?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 14:59:19 +0200, gucio17@autograf.pl napisał(a):

[...]

"Znaczy, pan nie wiedział a pan powiedział"
Żaden znany mi bank nie rozróżnia przy koncie wspólnym tego czy zakłada je
małżeństwo czy nie. Ba, w inteligo mogły takie konto założyć 3 osoby (może
i dalej mogą, nie chce mi się sprawdzać).

--
Kojer

Data: 2009-06-10 15:13:15
Autor: gucio17
Konto i 2 karty - gdzie?

[...]
[...]

Znaczy, jednak chodziło Ci o banki :-)
Skoro różnicy nie ma - tym lepiej...

Data: 2009-06-10 15:23:27
Autor: Robert Kois
Konto i 2 karty - gdzie?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 15:13:15 +0200, gucio17@autograf.pl napisał(a):

[...]

Znaczy, rozmawiamy o kontach w banku a ty przywołujesz jakieś względy
prawne (których w tym przypadku raczej nie ma) zamiast regulaminów banków,
bo nie wykluczam, że jakiś bank takie rozróżnienie stosuje. Ja wolałem ustanowić pełnomocnictwo do swojego konta zamiast zmieniać na
wspólne. Pełnomocnik może w zasadzie prawie to samo co współwłaściciel (z
wyjątkiem zamknięcia rachunku i ustalenia kolejnego pełnomocnictwa) a nie
ma problemu z rozejściem się w razie czego. --
Kojer

Data: 2009-06-10 16:14:59
Autor: EAGLE
Konto i 2 karty - gdzie?
On 10 Cze, 12:04, "guci...@autograf.pl" <guci...@autograf.pl> wrote:
[...]

zapraszam do korzystania z usług

http://www.bankkredytowy.com.pl/

to nic nei kosztuje a moze skorzystacie z jakichś usług.

Data: 2009-06-10 16:20:17
Autor: zlotowinfo
Konto i 2 karty - gdzie?
[...]

izi konto bezpłatne i dostajesz drugą kartę do niego

Data: 2009-06-10 22:00:52
Autor: krzysztofsf
Konto i 2 karty - gdzie?
zlotowinfo pisze:
[...]

Ale musieliby srodki miec na obu kontach.
A tu najwyrazniej chodzi o wspolne korzystanie z puli srodkow bedacych na jednym koncie.

Data: 2009-06-10 22:43:23
Autor: zlotowinfo
Konto i 2 karty - gdzie?
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0p3dv$8n$2news.wp.pl...
zlotowinfo pisze:
[...]

o tym zdecyduje autor wątku, ja dałem darmową alternatywę
nie każdy wie że można mieć drugą gratisową kartę w mbanku

moje rozwiązanie jest darmowe, a zaletą pełna kontrola nad drugą osobą

dziś brat zakładał i pani z lekkim zdziwieniem, ale izi jest dla...
ja jej: wiem że można i proszę mi założyć

Konto i 2 karty - gdzie?