Konto i 2 karty - gdzie?

Data: 2009-06-10 16:20:17
Autor: zlotowinfo
Konto i 2 karty - gdzie?
Użytkownik <gucio17@autograf.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6069.00000971.4a2f851anewsgate.onet.pl...
Witam,

Który bank proponujecie dla pary która chce mieć wspólny ROR i 2 karty do niego?
Mbank byłby niezły ale za drug± kartę chc± 1 zl/m - można gdzie¶ mieć za darmo?
Żadnych innych wynalazków nie potrzebujemy, tylko konto z obsług± internetow±,
no i 2 karty, wszystko jedno, Electron albo Maestro...

izi konto bezpłatne i dostajesz drug± kartę do niego

Data: 2009-06-10 22:00:52
Autor: krzysztofsf
Konto i 2 karty - gdzie?
zlotowinfo pisze:
[...]

Ale musieliby srodki miec na obu kontach.
A tu najwyrazniej chodzi o wspolne korzystanie z puli srodkow bedacych na jednym koncie.

Data: 2009-06-10 22:43:23
Autor: zlotowinfo
Konto i 2 karty - gdzie?
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0p3dv$8n$2news.wp.pl...
zlotowinfo pisze:
[...]

o tym zdecyduje autor w±tku, ja dałem darmow± alternatywę
nie każdy wie że można mieć drug± gratisow± kartę w mbanku

moje rozwi±zanie jest darmowe, a zalet± pełna kontrola nad drug± osob±

dzi¶ brat zakładał i pani z lekkim zdziwieniem, ale izi jest dla...
ja jej: wiem że można i proszę mi założyć

Konto i 2 karty - gdzie?