Konto internetowe DB Net

Data: 2009-11-05 06:51:52
Autor: Józef Goła¶
Konto internetowe DB Net
Witam własnie założyłem sobie konto internetowe DB Net i mam zapytanie - jest tam opłata za używanie karty je¶li nie zrobi się jednej
operacji

czy mogę zrezygnować z tej karty w każdej chwili - żeby nie musieć pamiętać o
tym obowi±zku?

a może nie musze aktywować tej karty (jeszcze tego nie zrobiłem) - ale podobno
będzie opłata nawet od kart nieaktywowanych.

a więc jak ostatecznie zrezygnować z tej karty?

Data: 2009-11-05 08:00:25
Autor: xbartx
Konto internetowe DB Net
Dnia Thu, 05 Nov 2009 06:51:52 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

i mam zapytanie - jest tam opłata za używanie karty jeśli nie zrobi się
jednej operacji

Wystarczy raz w miesiącu wypłacić 10 pln z bankomatu, co przy darmowych wszystkich bankomatach na świecie jest dosyć mało uciążliwe ;)

a więc jak ostatecznie zrezygnować z tej karty?

ZastrzeĹĽenie karty rozwiÄ…ĹĽe sprawÄ™.

--
xbartx

Data: 2009-11-05 00:53:50
Autor: krzysztofsf
Konto internetowe DB Net
On 5 Lis, 09:00, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 05 Nov 2009 06:51:52 +0000, Józef Goła¶ napisał(a):

> i mam zapytanie - jest tam opłata za używanie karty je¶li nie zrobi się
> jednej operacji

Wystarczy raz w miesi±cu wypłacić 10 pln z bankomatu, co przy darmowych
wszystkich bankomatach na ¶wiecie jest dosyć mało uci±żliwe ;)

> a więc jak ostatecznie zrezygnować z tej karty?

Zastrzeżenie karty rozwi±że sprawę.

O ile pamietam, w TOiP jest zaznaczone, ze oplata rowniez za karte
zastrzezona - radze sprawdzic.

Data: 2009-11-05 16:20:35
Autor: Mariusz
Konto internetowe DB Net

[...]