Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?

Data: 2019-05-15 06:39:01
Autor: Dawid Rutkowski
Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
A tak daleko masz do milka?
Pomijając oddziały w tzw. "galeriach handlowych" (sajgon kolejkowy, odradzam), nie czeka się długo.
I 3 razy to na własną prośbę - do konta nie potrzeba, kurier jest w porządku, przyjeżdża wtedy, gdy mu każesz, może do roboty itp. - a do tego od razu przywozi debetowkę, więc dodatkowy plus.
Dokumenty dochodowe - no, ten raz to trzeba pójść.
Umowa o KK - tu też chyba można kurierem, choć ja byłem w oddziale, bo mam koło pracy.

200zł za konto wypłacone bez pudła, a teraz kończę zbieranie 360zł moneybacku jako łapówki za niezamykanie - i zaraz próbuję, czy się załapię na kolejną edycje ;>
Skorzystałem też z ubezpieczenia - wizyta domowa lekarza oraz hydraulik.
KK wypłata do końca maja (mam z pierwszej promo, na łatwiejszych warunkach), potem też potestuję dział retencji.
Ogólnie warto, muszę żonę namówić.

Data: 2019-05-15 07:05:35
Autor: jakson
Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
A tak daleko masz do milka?

Tyle samo co do poczty, w miarę blisko.

do tego od razu przywozi debetowkę, więc dodatkowy plus.

O, dobre.

Skorzystałem też z ubezpieczenia - wizyta domowa lekarza oraz hydraulik.

Ja też, tylko darmowe jest przez rok - potem chyba 5zł miesięcznie.

Ogólnie warto, muszę żonę namówić.

Też namawiam drugą połówkę, ale jej polecę kuriera :)

Data: 2019-05-15 16:09:26
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:590812db-23a0-42b0-bf1e-eb119e13c397@googlegroups.com...
A tak daleko masz do milka?
Pomijając oddziały w tzw. "galeriach handlowych" (sajgon kolejkowy, odradzam), nie czeka się długo.

No wlasnie - ja pod nosem mam taki ... chyba szybciej na poczcie :-)

J.

Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?