Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?

Data: 2019-05-16 13:49:04
Autor: Dawid Rutkowski
Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
Kliki w kilku pojawiają się po jakimś pół roku posiadania konta, ale za to od razu szalone (nie ma jeszcze rocznicy a mam 90k gotówki i 30k KK - choć ich jedną KK już mam).
Więc jak chcesz pod razu wiśnie za konto i KK to zaświadczenie trza.

Tylko santi daje klik od razu po założeniu konta, ale tylko do 4k..

Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?