Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?

Data: 2019-05-16 19:58:20
Autor: RobertS
Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?
W dniu 2019-05-15 o 13:10, jakson pisze:
Skusiłem się na promocję konta + karty kredytowej w Millenium (dają 400zł + np. bon do empiku na 100zł) i okazało się, że wymaga to aż 3 wizyt w oddziale (!).
Też tak mieliście?
Naprawdę nie ma innej opcji?

Po wypełnieniu wniosku o konto trzeba iść do oddziału, ew. zamówić kuriera (weryfikacji przelewem nie mają). Przy okazji trzeba zmienić 2 rzeczy - ich system domyślnie ustawia, że nie jest się rezydentem PL a język do kontaktu na rosyjski.
Potem należy wypełnić wniosek o KK, czekać na telefon, przejść wstępną weryfikację i iść do oddziału z zaświadczeniem o dochodach (mailem czy przez konto wysłać się nie da).
Po weryfikacji zaświadczenia trzeba iść jeszcze raz, żeby podpisać umowę o KK.
Innowacyjność pierwszej klasy.

nie wiem dlaczego tak miałeś, ale mam dwie KK z Mille, obydwie dostałem na podstawie obrotów na koncie

obroty robię, tylko przelewy własne, gdyż dzięki temu mogę korzystać z innej promocji (60 zł moneyback za płatność debetówką i BLIKiem)

nie byłem ani razu w placówce, zadzwonił gość, wniosek ogarnęliśmy telefonicznie, kurier przyniósł KK i to wszystko

RobertS

Konto + karta kredytowa w Millenium wymaga aż 3 wizyt w oddziale?