Konto on-line eurobanku - brak prowizji kiedy?

Data: 2011-05-30 15:35:05
Autor: --=olo=--
Konto on-line eurobanku - brak prowizji kiedy?

Użytkownik <wiesian@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:is01tv$n49$1inews.gazeta.pl...
Witam

Wiem że warunkiem aby konto on-line było bezpłatne jest aby było przelewów z
zewnątrz na min. 1000 zł

ale czy musi to byc jednorazowy przelew 1000 zł czy musi być suma przelewów w
danym miesiącu większa niż 1000 zł (czyli innymi słowy czy jak wpłaciłam na
początku miesiąca 800 zł i dzisiaj dopłaciłam 400 zł - to czy spełniam warunki).

z toip:
suma wpływów (wpłat gotówkowych i przelewów przychodzących1)) na konto (rachunek bieżący oraz rachunki oszczędnościowe) w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty wyniosła min. 1000

Konto on-line eurobanku - brak prowizji kiedy?