[OF] Konto ooptymalne

Data: 2010-04-29 14:04:11
Autor: Kamil Jońca
[OF] Konto ooptymalne

Od wczoraj mam pełną funkcjonalność tego konta. Pierwsze wrażenia:

1.Nie jest "tak do końca online"  - po zleceniu przelewu jest on jakiś
czas "w trakcie realizacji" - ale mam wrazenie, ze to jest kwestia
oczekiwania na eliksir, niż na system księgowy.
2. (Błąd, może ktoś potwierdzi) - gdy zlecam przelew jednorazowy, to
mimo zaznaczenia "Zapisz jako przelew zdefioniowany" odpowiedni przelew
zdefiniowany się nie tworzy.
3.Coś co mnie zaniepokoiło. Złożyłem wniosek o lokatę, zaznaczając
"opłacenie przelewem z innego banku". Później ten przelew wykonałem -
nie było wymagane żadne dodatkowe potwierdzenie. I teraz nie wiem czy to
kwestia tego, że to przelew wewnętrzny, czy też, że przelew na moje
własne konto.

KJ

EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

Data: 2010-04-30 01:53:03
Autor: eisenberg
Konto ooptymalne
On 29 Kwi, 14:04, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
[...]

-- http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiarygodny-list-prof-m....
EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

A jakieś ukryte opłaty?

Data: 2010-04-30 11:03:18
Autor: Kamil Jońca
Konto ooptymalne
eisenberg <eisenberg@neo.pl> writes:

On 29 Kwi, 14:04, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
[...]

A jakieś ukryte opłaty?
Na razie nie stwierdzono.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Talk sense to a fool and he calls you foolish.

Data: 2010-04-30 21:58:30
Autor: Valdek
Konto ooptymalne
"Kamil Jońca" news:87aaslz50p.fsfalfa.kjonca

> A jakieś ukryte opłaty?

Na razie nie stwierdzono.

IMHO trzeba jednak brać pod uwagę, że to bądź co bądź ta sama rodzinka co
Getin a jak zapewne starzy wyjadacze wiedzą, "zielony" lubi sobie czasami
zagrać... poniżej pasa :)

Data: 2010-04-30 22:13:06
Autor: Kamil Jońca
Konto ooptymalne
"Valdek" <valdek@valdi.pl> writes:

> [...]

Getin a jak zapewne starzy wyjadacze wiedzą, "zielony" lubi sobie czasami

Jak chyba kazdy bank. Akurat tam mnie nic nie trzyma (nawet lokaty).
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

Data: 2010-04-30 11:47:49
Autor: Robert Wicik
[OF] Konto ooptymalne
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87sk6ezcqs.fsfalfa.kjonca...

Od wczoraj mam pełną funkcjonalność tego konta.
Pierwsze wrażenia:

Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podglądu np. karty KIS.
Mułowato to działa w stosunku do poprzedniego podlągu samej karty.

Data: 2010-04-30 21:57:16
Autor: Valdek
[OF] Konto ooptymalne
"Robert Wicik" news:hre907$d2l$1news.onet.pl

Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podglądu np. karty
KIS.
Mułowato to działa w stosunku do poprzedniego podlągu samej karty.

a to nie zależy od łącza?
vodafone.de - cacy
neostrada - cacy

tj. szybko, IMHO mniel muli niż na starym, poczciwym lokaty.open.pl :)

Data: 2010-05-01 13:49:25
Autor: witrak()
[OF] Konto ooptymalne
On 2010-04-30 11:47, Robert Wicik wrote:
UÂżytkownik "Kamil "JoĂąca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:87sk6ezcqs.fsfalfa.kjonca...
Od wczoraj mam pe³n¹ funkcjonalnoœÌ tego konta.
Pierwsze wraÂżenia:

Konta nie mam, ale korzystam z systemu OpenOnline do podglÂądu np. karty KIS.
MuÂłowato to dziaÂła w stosunku do poprzedniego podlÂągu samej karty.

No to czemu nie korzystasz ze starego systemu ?

witrak()

[OF] Konto ooptymalne