Data: 2010-10-29 12:00:20 | |
Autor: Ianus | |
Konto open | |
?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.
Ale się nie udało. Kończy się właśnie czwarty tydzień czekania na ich łaskawy kontakt w celu weryfikacji danych czy czegoś tam. Zawsze tak robią? JS |
|
Data: 2010-10-29 12:30:19 | |
Autor: Krzysztof | |
Konto open | |
"Ianus" <USUNianus@op.pl> wrote in message news:iae5vp$l05$1news.onet.pl... ?Pokusiło mnie założyć sobie konto przez openfinance.Generalnie jest to po jednym lub 2 dniach, dostajesz informacje, ze wyslali dokumenty do kuriera, ktory tez przybywa szybko. Proponuje zadzwonic i wyjasnic sytuacje. Teraz proponuje otworzyc konto u zrodla, czyli Getinonline.pl. maja konto skarbonkowe, lepsze niz Open. Otwieranie konta przez kuriera tez nie powinno zajac duzo czasu. PS W kazdym banku sa wpadki, ale podstawowa rzecz to zadzwonic na infolinie i wyjasnic co sie stalo a nie czekac w nieskonczonosc, ewentualnie wyslac maila po zalogowaniu sie do banku, bo rozumiem, ze konto masz otwarte bez pelnej aktywacji i mozesz sie logowac, tylko nie mozesz wykonywac operacji. |
|
Data: 2010-10-29 14:06:05 | |
Autor: pI | |
Konto open | |
Fri, 29 Oct 2010 12:30:19 +0200, na pl.biznes.banki, Krzysztof
napisał(a): "Ianus" <USUNianus@op.pl> wrote in message news:iae5vp$l05$1news.onet.pl... No nie zawsze to tak różowo z nimi działa. Co prawda nie konto, a o kartę KIS wnioskowałem i kontakt rzeczywiście po paru dniach, weryfikacja danych, info o przyznanym limicie i o tym, że w ciągu bodaj 14 dni skontaktuje się kurier. Po miesiącu kalendarzowym kuriera ciągle nie było, zadzwoniłem do nich - ciągle pytali o numer klienta, którym nie jeszcze nie jestem, ale ostatecznie po wyjaśnieniu sytuacji dostałem informację o przekazaniu do właściwego działu i ktoś miał oddzwonić... No i nietrudno zgadnąć, że nie oddzwonił nikt, więc jakoś widać nie zależy im specjalnie. Mnie zresztą też nie, bo karta miała w założeniu być na zapas zapasu. -- pI |
|
Data: 2010-10-29 14:46:39 | |
Autor: pmlb | |
Konto open | |
?
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> wrote in message news:iae7nv$84q$1news2.ipartners.pl...
A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut? Tylko komplikowac poprzez kurierow, telefony, emaile... |
|
Data: 2010-10-29 15:51:57 | |
Autor: brum | |
Konto open | |
A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut? a nie prosciej napisac na stronie, ze tylko w oddziale ? tylko komplikowac przez mnozenie teoretycznie dostepnych opcji, ktore nie dzialaja prawidlowo... |
|
Data: 2010-10-29 21:00:06 | |
Autor: witrak() | |
Konto open | |
brum wrote:
NIE KARMIĆ TROLLA.A nie prosciej pojsc do odzialu i sprawe zalawic w 10 minut? witrak() |
|