Konto optymalne od open finance - za darmo ze wszystkich bankomatów?

Data: 2010-06-01 00:10:27
Autor: Peet
Konto optymalne od open finance - za darmo ze wszystkich bankomatów?
Jak zakładałem konto optymalne to chyba bankomaty getin i euronetu były darmowe, dzisiaj zaglądam na ich stronę a tam że wszystkie bankomaty w kraju za darmo a toip karty nosi datę 26 maja.

https://wnioski.openonline.pl/konta/kontooptymalne/

Data: 2010-06-01 18:03:35
Autor: m7marek
Konto optymalne od open finance - za darmo ze wszystkich bankomatów?
faktycznie było tak i dlatego nie brałem karty,
ciekawe jak długo bedzie za darmo
i czy raczą wczesniej o tym uprzedzić