Konto osobiste Citibank - opłata

Data: 2011-07-21 01:06:20
Autor: gohohgle
Konto osobiste Citibank - opłata
Czy zapis mówi±cy, że opłata za konto nie zostanie pobrana je¶li
wpływy będ±
min. 1500 PLN oznacza, że wystarczy raz zasilić konto przelewem o
takiej kwocie a następnego dnia wycofać żeby nie naliczyło opłaty?
Czy gdzie¶ tu jest ukryty zapis, że trzeba te ¶rodki przez jaki¶ czas
przetrzymać?

Pozdrawiam,
gohohgle

Data: 2011-07-21 18:25:50
Autor: mx
[...]

Conspiracy theory? No, no this time, no that bank.
Można polać, a za minutę np. spłacić w systemie zadłużenie ich kk. Albo posłać dalej w kolejnej sesji, tego samego dnia. Można też w ratach.

Data: 2011-07-21 19:07:01
Autor: brum
Konto osobiste Citibank - opłata
Można polać, a za minutę np. spłacić w systemie zadłużenie ich kk. Albo posłać dalej w kolejnej sesji, tego samego dnia. Można też w ratach.

bank zaklada, ze wiekszosc klientow bedzie posiadac staly wplyw, np. wynagrodzenie albo inny rodzaj dochodu
dzieki temu pojawi sie osad, platnosci karta, moze jakis kredyt biezacy, moze karta kredytowa
od czegos trzeba zaczac i tym czyms jest staly wplyw
naturalnie, istnieje pewna grupa klientow, ktora przelewa minimalna kwote i chwile pozniej wyplaca ja z bankomatui, uzywajac do tego celu maksymalnej liczby wyplat, dzieki czemu bank wylacznie doklada do takiego osobnika
oczywiscie, nalezy dzialac w interesie wlasnym, a nie troszczyc sie o interes banku, ale czasem warto tez pomyslec o zbudowaniu jakiejs pozytywnej relacji, zwlaszcza z bankiem typu handlowy, moze sie to kiedys przydac
piszac "pozytywna relacja" nie mam na mysli "dac sie oskubac", ale nie jest to na pewno wybieranie wisienek i spieprzanie w podskokach do innego banku po inna promocyjke

Data: 2011-07-21 22:03:54
Autor: Krzysztof Halasa
Konto osobiste Citibank - opłata
"mx" <@mx1@os.pl@> writes:

Czy zapis mówiący, że opłata za konto nie zostanie pobrana jeśli
wpływy będą
min. 1500 PLN oznacza, że wystarczy raz zasilić konto przelewem o
takiej kwocie a następnego dnia wycofać żeby nie naliczyło opłaty?
Czy gdzieś tu jest ukryty zapis, że trzeba te środki przez jakiś czas
przetrzymać?

Conspiracy theory? No, no this time, no that bank.

Obawiam sie ze musisz jeszcze nieco podszlifowac ten jezyk :-(
--
Krzysztof Halasa

Data: 2011-07-21 23:43:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto osobiste Citibank - opłata

"gohohgle" e4d27079-9db0-4f70-b8d7-d88143f4599b@c41g2000yqm.googlegroups.com

Czy gdzie¶ tu jest ukryty zapis, że trzeba te ¶rodki przez jaki¶ czas przetrzymać?

Jak ja trzymałem za długo, to zadzwonili do mnie i powiedzieli, że
dobrze by było, gdyby zabrał to, co wlałem wcze¶niej i polał tym
czym¶ raz jeszcze -- aby nie naliczali opłaty za kredytówkę. :)
Szkoda,że nie przypomnieli na czas o grasuj±cym rozbójniku machaj±cym
maczug±... [a może to bejsbol, nie maczuga?... -- wszystko mi pl±cze
się... w każdym razie -- zaliczyłem raz t± maczug± czy MBelk±...]

Konto osobiste Citibank - opłata