Konto osobiste w Niemczech dla Polaka

Data: 2010-10-08 18:25:06
Autor: bastek72
Konto osobiste w Niemczech dla Polaka
Polak z dowodem PL i paszportem PL obywatelstwo PL tylko
ma zamiar założyć ROR po drugiej stronie Odry

z pkt widzenia państwa niemieckiego jest nierezdentem
bo ma rezydencję w Polsce

czy niemieckie banki robią jakieś trudności takim osobom?

co będzie potrzebne (oprócz paszportu oczywiście)?

czy tamtejsze banki żądają adresu w DE? stałego? czasowego?
skrytki pocztowej? ma może nic nie żądają?

Data: 2010-10-10 07:43:01
Autor: wromek
[...]

deutsche bank nie robi problemow, inne banki kiedys robily-jak jest teraz, nie wiem.

pozdrawiam, wromek

Data: 2010-10-10 12:01:27
Autor: bastek72
Konto osobiste w Niemczech dla Polaka
> Polak z dowodem PL i paszportem PL obywatelstwo PL tylko
> ma zamiar założyć ROR po drugiej stronie Odry

deutsche bank nie robi problemow,

czy komuś z grupowiczów pomimo NIE posiadania obywatelstwa DE
udało się założyć konto osobiste w _niemieckim_ Deutsche Banku?

Data: 2010-10-10 18:53:37
Autor: K
Konto osobiste w Niemczech dla Polaka

czy komuś z grupowiczów pomimo NIE posiadania obywatelstwa DE
udało się założyć konto osobiste w _niemieckim_ Deutsche Banku?

Ja założyłem w Deutche Kreditbank (na polski adres)
K.

Konto osobiste w Niemczech dla Polaka