Konto oszcz. z ograniczonym dostepem

Data: 2010-07-04 05:23:35
Autor: Marcin Wasilewski
Konto oszcz. z ograniczonym dostepem
Użytkownik "Ewunia" <ewunia.musicka@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvvvof$qlc$1inews.gazeta.pl...

Szukam jakiegoś konta oszczędnościowego z bardzo ograniczonym dostępem.
To  znaczy, nie chcę żeby był do niego dostęp przez internet, nie chcę
do niego  karty, nie chcę żeby można je było łatwo zerwać. Chcę za to
mieć możliwość  robienia na nie przelewów, czyli uzupełniania co jakiś
czas. Po prostu takie  konto dla kogoś kto chce oszczędzać, odkładać
jakąś sumkę co jakiś czas a ma  słabą wolę i potrzebuje obiektywnych
utrudnień, żeby podbierać pieniądze z  konta :) Czy jest jakaś oferta
tego rodzaju na rynku?

    IKE lokata w mBanku - aby dobrać się do pieniędzy to potrzebujesz najmniej 2 tygodnie, jak dozbierasz do 55(?) lat, to zaoszczędzisz na podatku,

Konto oszcz. z ograniczonym dostepem