Konto oszczednosciowe - naliczanie odsetek

Data: 2009-04-01 16:02:05
Autor: ForALL
Konto oszczednosciowe - naliczanie odsetek
Witam

Chcialbym zapytac jak sa naliczane odsetki na kontach oszczednosciowych,np mam 20 tys od 1.04 do 25.04, 26-go wplacam 10 tys to na koniec miesiaca zostana naliczone odsetki od 30 tys czy 30 tys bedzie naliczone za 5 dni a 25 dni z kwota 20 tys?

For@ll

Data: 2009-04-01 16:18:12
Autor: Tomek
Użytkownik "ForALL" <NO_SPAM_forall_wytnij_TO@stalowka.info> napisał w wiadomości news:gqvs4v$mpu$1inews.gazeta.pl...
[...]

20 tys. za 25 dni;
30 tys. za 5 dni.

Tomek

Konto oszczednosciowe - naliczanie odsetek