Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie

Data: 2011-11-26 12:31:28
Autor: Goł±b
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
Witam,
szukam konta dla dwóch osób (mama i babcia), maj± te same warunki:
- darmowe prowadzenie, oraz wpłaty w placówce
- jako konto oszczędno¶ciowe - głównie wpłacanie i lokaty, karta
zbędna
- obsługa w placówce (która¶ z poniższych)
Mertium, ING, Lukas, BPH, WBK, PKO, Pekao, BGŻ, Multibank, AIG,
Citibank, Nordea, Getin.

Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
wkładać pieniędzy do banku powi±zanego z Grecj±.
Do którego banku skierować kroki?

Data: 2011-11-26 23:28:02
Autor: Kamil Jońca
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
[...]

Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też

Nie pomogę, ale ... o jak± opłatę chodzi?
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2011-11-26 15:21:44
Autor: Goł±b
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
On 26 Lis, 23:28, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
[...]

> Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też

Nie pomogę, ale ... o jak± opłatę chodzi?
KJ
Z tego co opowiadała babcia, wprowadzili opłatę za prowadzenie konta,
albo kartę, a nie dostała żadnego monitu o zmianie regulaminu (możliwe
że opłata była od pocz±tku, nie wiem).
W efekcie po pół roku przy wypłacie potr±cili jej za to akurat tyle,
co miała odsetek.

Data: 2011-11-27 08:05:58
Autor: mx
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie

W efekcie po pół roku przy wypłacie potr±cili jej za to akurat tyle,
co miała odsetek.

Może babcia jeszcze kuchenkę gazow± wymieniła?

Data: 2011-11-27 00:04:50
Autor: xbartx
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
Dnia Sat, 26 Nov 2011 23:28:02 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi? KJ

Chyba o Mistrzowskie.

Data: 2011-11-27 07:03:53
Autor: Kamil Jońca
xbartx <bart@hashzero.net> writes:

Dnia Sat, 26 Nov 2011 23:28:02 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

Nie pomogę, ale ... o jak± opłatę chodzi? KJ

Chyba o Mistrzowskie.

Ale ona ukryta nie była. NAwet chyba papier przysyłali?
KJ

--
Gdyby kto¶ miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
-- -- -- -- -- -- -- --
GNU is Not Unix

Data: 2011-11-27 21:11:25
Autor: RobertS
Konto oszczędnościowe - nie interneto we, bez opłat za prowadzenie

Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi? KJ

Chyba o Mistrzowskie.

tak, ale był papier na opłaty i można było zamienić je na pomagające = bez opłat

RobertS

Data: 2011-11-27 23:33:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:jau5hd$apl$2news.icpnet.pl...

Nie pomogę, ale ... o jaką opłatę chodzi? KJ

Chyba o Mistrzowskie.

tak, ale był papier na opłaty i można było zamienić je na pomagające = bez opłat

i to właśnie było hamskie, mogli zrobić nowy rodzaj konta
a nie mieszać w starych by się nachapać na nieświadomych
lub tych co majÄ… placĂłwkÄ™ za daleko

przez tych skurwysynów musiałem specjalnie jechać 60km
większość ludzi powinna od nich odejść za takie hamstwo

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-28 02:14:24
Autor: Animka
W dniu 2011-11-27 23:33, zlotowinfo pisze:
UĹĽytkownik "RobertS"<bob75@xpostx.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

[...]

chamstwo

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-11-28 09:43:19
Autor: Zbynek Ltd.
Animka napisał(a) :
przez tych skurwysynów musiałem specjalnie jechać 60km
większo¶ć ludzi powinna od nich odej¶ć za takie hamstwo

chamstwo

O! I Pani uważa, że to hamstwo.

MSPANC
   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2011-11-27 09:46:46
Autor: Krzysztof

"Goł±b" <nieczytampoczty@gmail.com> wrote in message news:5f2c9662-d098-498d-8374-eb0ee45336fdn35g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
Alior-konto oszcz-4.35% dzienna kap, dwa konta max na osobe oraz dodatkowo ewentualnie 2 wspolne na te sama pare osob. 1 wyplata gratis/mies. z kazdego konta. Nie wiem czy nie trzeba miec konta biezacego, ale raczej nie, ale nawet gdyby, to bez karty jest gratis. Poczytaj dokladnie regulamin. Placowek jest sporo oczywiscie w wiekszych miastach.

Data: 2011-11-27 03:56:12
Autor: Goł±b
On 27 Lis, 09:46, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Alior też jest u nas, sprawdzę. Pocz±tkowo odrzuciłem bo po nagłówkach
postów widziałem że s± opłaty, może chodziło o inny typ konta..

Data: 2011-11-27 10:17:56
Autor: newsy
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
Użytkownik "Goł±b" <nieczytampoczty@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:5f2c9662-d098-498d-8374-eb0ee45336fdn35g2000yqf.googlegroups.com...
===============================

Bank pocztowy

Data: 2011-11-27 12:00:59
Autor: WAM
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
On Sat, 26 Nov 2011 12:31:28 -0800 (PST), Goł±b
<nieczytampoczty@gmail.com> wrote:

Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
wkładać pieniędzy do banku powi±zanego z Grecj±.
A z jakimi państwami powi±zania akceptuje? :)

WAM

Data: 2011-11-27 03:55:06
Autor: Goł±b

<nieczytampoc...@gmail.com> wrote:
>Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
>wkładać pieniędzy do banku powi±zanego z Grecj±.

A z jakimi państwami powi±zania akceptuje? :)
Z tymi, o których nie mówi± w telewizji że bankrutuj±:)

Data: 2011-11-27 12:19:39
Autor: jureq
Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
Dnia Sun, 27 Nov 2011 03:55:06 -0800, Gołąb napisał(a):

A z jakimi państwami powiązania akceptuje? :)
Z tymi, o ktĂłrych nie mĂłwiÄ… w telewizji ĹĽe bankrutujÄ…:)

Chińskich ani rosyjskich banków w Polsce jak na razie nie ma.

Data: 2011-11-27 19:59:57
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:jat9sr$h4l$1news.lublin.pl...
[...]

ale polskie są, ponoć polska też bakrutuje

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-11-27 19:49:08
Autor: jureq
Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:59:57 +0100, zlotowinfo napisał(a):

A z jakimi państwami powiązania akceptuje? :)
Z tymi, o ktĂłrych nie mĂłwiÄ… w telewizji ĹĽe bankrutujÄ…:)

Chińskich ani rosyjskich banków w Polsce jak na razie nie ma.

ale polskie są, ponoć polska też bakrutuje

Chyba mnie nie zrozumiałeś. Jedyne kraje, którym nikt obecnie nie wróży bankructwa to Chiny i Rosja.

Data: 2011-11-28 11:40:23
Autor: witrak()
Konto oszczędnościowe - nie interneto we, bez opłat za prowadzenie
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote on 2011-11-27_20:49
[...]

Należy rozumieć, że wszystkim innym (poza Rosją i Chinami), którym
fachowcy nie wróżą bankructwa, Ty je wróżysz :-)

witrak()

Konto oszczędno¶ciowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie