Konto oszczędnościowe pytanie

Data: 2012-11-16 21:36:55
Autor: Sagittarius
Konto oszczędnościowe pytanie
Witam Grupowiczów:)
Mam pytanko o konto oszczędnościowe dla osoby starszej.
I tak, załozenia może dziwne, ale właśnie takie bym potrzebował
Lokowanie ok. 20 kPLN
1) Konto założone musi byc w oddziale
2) Nie ma musu posiadania konta osobistego, tylko oszczędnośiowe (czyli jakies tam limity obrotu kartą i inne bzdety nie wchodza w grę, aha oczywiście brak obowiazku posiadania karty to mus).
3) Odpada obsługa przez net
4) Za to wymagane sa darmowe wyciagi listowne (co miesiąc) o saldzie
5) % nie musi byc wysoki, po prostu chodzi o bank "budynkowy", bez jakichkolwiek e-kont, e-lokat i takich tam
6) Aha - mozliwość wypłaty kapitału i procencików w każdej chwili w oddziale

Jedyne co przychodzi mi do głowy po przetrzepaniu Googla i BFG to DNB Nord. Jest jeszcze ING, ale nie wysyłają wyciągów.

Wiem, wiem jest wiele innych, o ktorych nie wiem, ale kryteria powyzej wbrew pozorom na dzisiejsze czasy ostre są :)

Macie Szanowni Grupowicze jakieś pomysły?

Pzdr.

Data: 2012-11-17 09:27:00
Autor: Adam S.
[...]

Nord Ci chyba też wypada