Konto prywatne i małej firmy - gdzie?

Data: 2011-11-29 01:22:41
Autor: Technolog
Konto prywatne i małej firmy - gdzie?
Witam,

chcę się rozstać z aktualnym bankiem (PKO BP) i szukam czegoś nowego -
konta dla mojej małej firmy i prywatnego. Nie chcę, aby to był bank
zupełnie wirtualny - czasem chcę mieć możliwość zajrzenia do oddziału
(wystarczy w większym mieście), jak na przykład teraz - chcę pojechać
i po godzinie wyjść z umowami i numerami kont. Oferty lokat na
początek na razie mnie nie interesują. Zachęcająco wyglądały reklamy
Idea Bank dla małych przedsiębiorców, ale muszę mieć możliwość
szybkich płatności typu PayU, a widzę, że oni tego nie obsługują.
Oczywiście najlepiej, aby było jak najtaniej. O obsłudze konta przez
internet chyba już nie muszę wspominać...

Będę wdzięczny za sugestie.

Wasze zdrowie!
Technolog

PS. Reklama z miniratką i lampą była jeszcze śmieszna. Tarzanie się w
płatkach róż jako nawiązanie do American Beauty również. Ale tarzanie
się Majewskiego przebranego za kobietę w styropianie za moje pieniądze
to już dla mnie za wiele. Możecie nazwać mnie małostkowym, decyzja
podjęta.

Data: 2011-11-29 20:46:24
Autor: Sir_Robak
[...]

To nie jest reklama:
Bo jak można reklamować kulawe działałanie :)... Citi osobiste + oszczędnościowe + KK + firmowe. Wiem wiem szalony jestem tym bardziej, że po 10 latach okazało się że firmowe w citi to nie każdy ot tak z ulicy i na dodatek w 15 min wychodząc z plastikiem dostaje! Oj nie! tak tydzień, a moze i 2 trwa weryfikacja i uruchomienie... a już jak broń Cię wpisałeś jubilerstwo w PKD to trzeba się tłumaczyć eh.....
Ale za to w sumie tanio, a nawet bardzo i wszystko w 1 panelu widoczne.
I wisienek to tam nie ma jakoś specjalnie ;).
Wieczorne przetwarzanie danch też potrafi dobić. (jest ciut lepiej niż było ale i tak daleko im)

Niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu jeśli strzelam sobie w stopę :)

[...]

Czsem różne drobnostki decydują o ważniejszych rzeczach ;)

Robak

Data: 2011-11-29 23:00:10
Autor: Waldek
Konto prywatne i małej firmy - gdzie?

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.com> napisał w wiadomości news:c9c8dbe5-7b65-472d-8250-ed616d527e3ev29g2000yqv.googlegroups.com...
Witam,

Zachęcająco wyglądały reklamy
Idea Bank dla małych przedsiębiorców, ale muszę mieć możliwość
szybkich płatności typu PayU, a widzę, że oni tego nie obsługują.

A PayU nie mozna przypadkiem ozenic z KK tak jak PayPala ?

Konto prywatne i małej firmy - gdzie?