Konto tanie dla seniora

Data: 2018-01-29 06:53:16
Autor: Dawid Rutkowski
Konto tanie dla seniora
Jeśli nic się nie pojawiło, to, pomijając ew. promocje, są 4 takie oferty:
- orange finanse - wszystko za darmo, konto, karta, wszystkie bankomaty. Zakładasz przez kuriera albo w salonie orange (jeśli trafisz na "subiekta", który to potrafi - żona trafiła i jeszcze dostała złotówkę na start ;). Tak naprawdę jest to mBank, tylko tańszy - nie trzeba mieć telefonu w orange (ale jak masz to są jeszcze bonusy) i nie ma żadnych innych ograniczeń. Do tego konto oszczędnościowe na 1,8%, tylko trzeba złożyć wniosek. Jedyny minus w przypadku osoby starszej to brak możliwości ustanowienia pełnomocnictwa. U mnie przetestowane jako konto dla teściowej, sam też mam (dla bezpłatnej KD z darmowymi wszystkimi bankomatami).
- nest bank - też wszystko za darmo. Zakładasz w placówce, przelewem albo przez kuriera. Jakoś to działa, ale bank ogólnie dużo mniejszy niż mBank (oczywiście nie gloryfikując mBąka, bo to bank jak bank, ale przynajmniej nie popierdółka).
- idea bank - też wszystko za darmo, ale mimo wszystko to klon.
- getout - najgorszy z klonów, wspomniany tylko z obowiązku.

Data: 2018-01-29 06:56:54
Autor: sczygiel
Konto tanie dla seniora
W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:53:18 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

No to słabo.
Bo klonów w okolicy to za bardzo nie ma, mialem nadzieję że coś w dużych bankach przeoczyłem (ing, wbk, pko itp...).

Data: 2018-01-29 07:37:29
Autor: Dawid Rutkowski
Konto tanie dla seniora
W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 15:56:55 UTC+1 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:

Bo klonów w okolicy to za bardzo nie ma, mialem nadzieję że coś w dużych bankach przeoczyłem (ing, wbk, pko itp...).

Hmm, a mBąk to klon? Tzn. oranżada to nawet nie klon, a wręcz oddział mBąka.
Chyba że nie lubisz.

Ale rzeczywiście przeoczyłem - do pewnego stopnia - wbk - "konto jakie chcę" można mieć za darmo, a do niego kartę bankomatową - ale to naprawdę jest tylko bankomatowa i tylko do bankomatów wbk, płacić nią nie można.
Konto zakładasz od ręki w oddziale, ew. kurier lub przelew - ale kartę bankomatową można zamówić TYLKO w oddziale.

W oranżadzie zupełny brak obsługi kasowej - ale za to wszystkie bankomaty bezpłatne. W wbk obsługa kasowa jest, ale płatna.

Z dużych banków z małymi wymaganiami jeszcze ew. zobacz millenium - tam konto z kartą bezpłatne (chyba) przy 1000zł wpływu i 1 transakcji kartą miesięcznie. Ale nie wiem, jak z obsługą kasową ani które bankomaty za darmo - być może tylko własne.
A w pko - tyle że w "internetowym" oddziale inteligo - trzeba kartą zapłacić 100zł/mc, ale za to ma się wtedy bezpłatną obsługę kasową w oddziałach pko. Zakładanie tylko przez kuriera. Bezpłatne bankomaty pko i (chyba wciąż) wbk.

Data: 2018-01-30 00:50:44
Autor: sczygiel
Konto tanie dla seniora
W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 16:37:31 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

Hmm, a mBąk to klon? Tzn. oranżada to nawet nie klon, a wręcz oddział mBąka.

To nie kwestia czy lubie tylko to czy w okolicy taki bank jest i czy punktu nie zwinie jak wiatr zawieje.

Ale rzeczywiście przeoczyłem - do pewnego stopnia - wbk - "konto jakie chcę" można mieć za darmo, a do niego kartę bankomatową - ale to naprawdę jest tylko bankomatowa i tylko do bankomatów wbk, płacić nią nie można.

A to ciekawe. Czytalem o tym koncie ale jakos ta informacja mi umknela. Dzieki za wskazówki. Obadamy ten wbk.

Data: 2018-01-31 23:42:25
Autor: Mateusz Bogusz
Konto tanie dla seniora
W dniu 30.01.2018 o 09:50, sczygiel@gmail.com pisze:
To nie kwestia czy lubie tylko to czy w okolicy taki bank jest i czy punktu nie zwinie jak wiatr zawieje.

Ludzie to zawsze by chcieli żeby było dobrze, bezpiecznie i pewnie. A czasami trzeba powalczyć, wyjść z jaskini, przed tygrysem uciekać...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-01-29 18:33:56
Autor: Slavekk
Konto tanie dla seniora
W dniu 2018-01-29 o 15:56, sczygiel@gmail.com pisze:

No to słabo.
Bo klonów w okolicy to za bardzo nie ma, mialem nadzieję że coś w dużych bankach przeoczyłem (ing, wbk, pko itp...).

Envelo Bank.
Znaczy - Bank Pocztowy.
Warunek darmowości - wpływ 1000zł na miesiąc (może być zwykły przelew)
Wszystkie bankomaty w kraju i za granicą darmowe.

Inteligo (PKO BP)
Warunek darmowości - 100 zł obrotu kartą na miesiąc.
Darmowe bankomaty PKP BP i BZWBK.

Sławek

Konto tanie dla seniora