Konto tanie dla seniora

Data: 2018-01-29 21:37:09
Autor: Grzexs
Konto tanie dla seniora
Czy aktualnie istnieje w jakims popularnym banku konto dla osoby starszej która chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

Większość ROR-ów jakie przeglądnąłem ma wymaganie ze za karte placi sie 5-8pln jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

Niby dac sie da zrobić ale jednak nie zawsze tyle ta osoba karta zapłaci.

Czy jest jakies konto które spełnia takie niewygórowane wymagania czy po prostu trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

Taką stronę kiedyś zrobiłem: http://telefix.ugu.pl/banki.htm - w miarę aktualna, może ci się przyda.

--
Grzexs

Data: 2018-01-29 21:58:04
Autor: Zocha
Konto tanie dla seniora
Użytkownik "Grzexs" <gwtx@usun-to-go2.pl> napisał w wiadomości
Taką stronę kiedyś zrobiłem: http://telefix.ugu.pl/banki.htm - w miarę aktualna, może ci się
przyda.

WOW! Zaimponowałeś mi nie tylko tym, że taką stronę zrobiłeś,
ale i tym, że ją tutaj udostępniłeś. Szacun.

Pozwolę więc sobie zapytać czy masz może podobne zestawienie
odnośnie prowadzenia kont w walutach obcych (USD, Euro, Funt)
lub wiesz gdzie takie informacje można by znaleźć.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-01-29 23:55:37
Autor: Grzexs
Konto tanie dla seniora
[...]

Niestety, akurat waluty nie interesują mnie. Nie jestem taki wspaniały, jak przypuszczasz.

--
Grzexs

Data: 2018-01-30 01:13:49
Autor: Zocha
Konto tanie dla seniora
Użytkownik "Grzexs" <gwtx@usun-to-go2.pl> napisał w wiadomości news:p4o8pc$kuf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Trudno, ale wspaniały jesteś. :-)

Może ktoś  inny na grupie wie gdzie takie dane mogą być ?

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-01-30 09:09:00
Autor: Jacek Maciejewski
Konto tanie dla seniora
Dnia Tue, 30 Jan 2018 01:13:49 +0100, Zocha napisał(a):

Może ktoś  inny na grupie wie gdzie takie dane mogą być ?

Zajrzyj na rekinfinansow.pl, sporo informacji o kontach. Może nawet o
walutowych słówko znajdziesz.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-01-30 11:29:34
Autor: Zocha
Konto tanie dla seniora
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:1s9mqa0y62ua6.1hp51tbxy876g$.dlg40tude.net...
Zajrzyj na rekinfinansow.pl, sporo informacji o kontach. Może nawet o
walutowych słówko znajdziesz.

Odpisuje, że "Nie odnaleziono adresu" dla:
rekinfinansow.pl i rekinfinansowy.pl

Pozdrawiam
Zofia

Data: 2018-01-30 12:00:04
Autor: Liwiusz
Konto tanie dla seniora
W dniu 2018-01-30 o 11:29, Zocha pisze:
Odpisuje, że "Nie odnaleziono adresu" dla:
rekinfinansow.pl

SOA1

--
Liwiusz

Data: 2018-01-30 12:06:24
Autor: Zocha
Konto tanie dla seniora
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:p4pj7k$hd6$3node2.news.atman.pl...
W dniu 2018-01-30 o 11:29, Zocha pisze:

Odpisuje, że "Nie odnaleziono adresu" dla:
rekinfinansow.pl

SOA1

Na czym miała polegać Twoja pomoc?

Zocha

Data: 2018-01-30 12:11:45
Autor: Liwiusz
Konto tanie dla seniora
W dniu 2018-01-30 o 12:06, Zocha pisze:
[...]

Na wskazaniu, że u mnie strona działa, więc pewnie coś nie tak jest z twoim internetem.

--
Liwiusz

Data: 2018-01-30 12:37:16
Autor: Zocha
Konto tanie dla seniora
[...]

Dzięki Jacku. Po kilku próbach udało mi się wejść na tę stronę.
Jest tam pozycja Konta walutowe. Obejrzę ją dokladnie.

Pozdrawiam
Zocha

Data: 2018-01-30 02:47:51
Autor: bi123
Konto tanie dla seniora
Taką stronę kiedyś zrobiłem: http://telefix.ugu.pl/banki.htm - w miarę aktualna, może ci się przyda.
-- Grzexs

Aktualna tylko w miarę. Konto Wyższej Jakości w Alior oraz Konto Godne Polecenia w BZWBK od kilku miesięcy nie są już oferowane .

Data: 2018-01-31 21:06:17
Autor: Grzexs
Konto tanie dla seniora
[...]

Poprawię, jak znajdę czas i chęci.