Konto tanie dla seniora

Data: 2018-01-30 18:35:00
Autor: SERG
Konto tanie dla seniora
W dniu 2018-01-29 o 15:41, sczygiel@gmail.com pisze:
Witam.

Czy aktualnie istnieje w jakims popularnym banku konto dla osoby starszej która chce po prostu mieć je za darmo, miec mozliwośc wyjęcia emerytury z bankomatu i przyjęcia jakiegos przelewu od czasu do czasu?

Większość ROR-ów jakie przeglądnąłem ma wymaganie ze za karte placi sie 5-8pln jesli sie nie przepusci przez system 300-500pln.

Niby dac sie da zrobić ale jednak nie zawsze tyle ta osoba karta zapłaci.

Czy jest jakies konto które spełnia takie niewygórowane wymagania czy po prostu trzeba sie pogodzić z tym paruzłotywym podatkiem kartowym?

Sprawdź Millennium Bank.
Sam u nich mam konto od 2011 roku.
Wystarczy 1000 zł wpływu miesięcznego na konto + 1 operacja kartą (nawet na 1 zł) by mieć prowadzenie konta za free wraz z wypłatami ze wszystkich bankomatów w PL również za free. Obsługa kasowa oczywiście też jest za darmo.
Trzeba tylko przy zakładaniu konta i karty uważać by nie wepchali jakiegoś dodatkowego i opcjonalnego ubezpieczenia do karty.

Data: 2018-01-31 00:37:51
Autor: sczygiel
Konto tanie dla seniora
W dniu wtorek, 30 stycznia 2018 18:35:00 UTC+1 użytkownik SERG napisał:
> [...]
Trzeba tylko przy zakładaniu konta i karty uważać by nie wepchali jakiegoś dodatkowego i opcjonalnego ubezpieczenia do karty.

OK. Zerkniemy. Millenium jest najbliżej nieco w kiepskiej lokalizacji.
Ale moze warto...

Konto tanie dla seniora