Konto w Deutsche Bank

Data: 2010-06-12 10:02:20
Autor: Lukasz S.
Konto w Deutsche Bank
Witam,
Dostalem reklame emailem: 4:0 (0 za prowadzenie konta, wyplaty z bankomatow, przelewy i wydanie karty). Czy sa tu jakies ukryte haczyki? Jestesmy w Polsce a tu nie ma niz za darmo. Po moich doswiadczeniach z bankami spodziewalbym sie dziwnych oplat chociazby za posiadanie karty albo przekazania moich danych komukolwiek (a pozniej telefony z dziwnymi ofertami). Chyba ze sa wygorowane warunki ktore trzeba spelnic? Bardzo prosze o opinie.

Pozdrawiam,
Lukasz

Data: 2010-06-12 10:13:24
Autor: b.s.
Konto w Deutsche Bank

"Lukasz S." <grupydyskusyjne-- at-- @yahoo.co.uk> wrote in message news:huveug$ncj$1inews.gazeta.pl...
[...]
Karte masz za darmo, jesli zrobisz jedna transakcje bezgotówkowa.
Reszta rzeczywiscie za darmo

Data: 2010-06-12 12:32:58
Autor: Aicha
Konto w Deutsche Bank
Użytkownik "b.s." napisał:

Karte masz za darmo, jesli zrobisz jedna transakcje bezgotówkowa.

.... na miesiąc.
No i dostałam kilka dni temu rekomendację przelewania wynagrodzenia, co
ma dać lepsze warunki oprocentowania lokat, konta oszczędnościowego
(promile) i pożyczek (1% mniej prowizji).

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-06-12 16:50:09
Autor: Krzysztof
Konto w Deutsche Bank

"b.s." <opos@poczta.fm.pl> wrote in message news:huvfj7$5m6$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie, wystarczy, ze zrobisz jedna transakcje karta, moze byc wyplata z bankomatu, brak wymogu odnosnie rodzaju transakcji karta.

Data: 2010-06-13 14:40:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Konto w Deutsche Bank
> Karte masz za darmo, jesli zrobisz jedna transakcje bezgotówkowa.

Nie, wystarczy, (...) wyplata z bankomatu,

potwierdzam. Założyłem wspólne konto z dwoma debetówkami,
wpłata 20zł, 2 wypłaty w bankomacie BZWBK, na kartce z bankomatu czytelnie wydrukowane ile zostało na rachunku,
bank nie naliczył żadnych opłat za cokolwiek, w tym za kartę.

minusy: mocno niedoskonały online, uciążliwość zdrapek, w tym:
nie możność zdefiniowania przelewów nie wymagających zdrapki,
tzn. przelew zdefiniujesz ale hasła ze zdrapki i tak zażąda.
rozwiązanie: nieznane

kolejny minus: placówki do wpłaty tylko w wielkich miastach
rozwiązanie: darmowe inteligo z przelewem zdefiniowanym do db[/], a wtedy masz kilka tysięcy placówek do wpłacania.

Data: 2010-06-13 19:51:06
Autor: Grzexs
Konto w Deutsche Bank
kolejny minus: placówki do wpłaty tylko w wielkich miastach
rozwiązanie: darmowe inteligo z przelewem zdefiniowanym do db[/], a wtedy masz kilka tysięcy placówek do wpłacania.

Ja tam używam lokalnego BS, też działa! Placówka jedna, ale za to 100 m od domu.

--
Grzexs

Data: 2010-06-13 20:15:05
Autor: RobertS
Konto w Deutsche Bank

[...]

rozwiązanie: brak, męczyłem o to jednego doradcę i ichnią infolinię, każdy przelew wymaga drapania ;-/

RobertS

Data: 2010-06-12 17:41:30
Autor: Borys Pogoreło
Konto w Deutsche Bank
Dnia Sat, 12 Jun 2010 10:02:20 +0200, Lukasz S. napisał(a):

[...]

 O dziwo nie, poza wspomnianą jedną transakcją kartą miesięcznie. Jednak z
tego co wyczytałem na forach ludzie strasznie narzekają na ich system
transakcyjny (sam za kilka dni tego spróbuję).

 W cenniku niczego podejrzanego nie znalazłem. Gwarancja bezpłatności przez
kilka lat to fajna sprawa.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-12 23:25:29
Autor: Grzexs
Konto w Deutsche Bank
[...]

Tu się zgodzę. System strasznie pokręcony - np. gdzie indziej szuka się przelewów z natychmiastowym terminem płatności, a gdzie indziej "odłożonych", a jeszcze gdzie indziej między własnymi rachunkami, takie dość wkurzające drobiazgi. W dodatku działa chyba tylko od 8 do 15 w dni robocze, to znaczy, że w sobotę nie przelejesz kasy na konto oszczędnościowe lub odwrotnie.

Ale ogólnie można wytrzymać.

--
Grzexs

Data: 2010-06-13 08:51:16
Autor: RobertS
Konto w Deutsche Bank

Ale ogólnie można wytrzymać.

można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

RobertS

Data: 2010-06-13 11:57:15
Autor: onkris2
Konto w Deutsche Bank

> Ale ogólnie można wytrzymać.
> można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

To konta nadaje sie jako wlasnie dodatkowe do wyplat z dowolnych bankomatow, do
innych celow nie polecam, system bardzo przestarzaly, przelewy miedzy wlasnymi
rachunkami z opoznieniami i tylko w dni robocze w okreslonych godzinach, ot taki
system w polowie on-line. Jest to dobry dodatek do darmowych kont, gdzie za
karte do wszystkich bankomatow kaza slono placic, a przelewanie stopniowo do DB
na wyplaty (z bankomatow) nie jest zadnym problemem, jezeli mamy inne konto z
dostepem internetowym i darmowymi przelewami.

Data: 2010-06-13 14:42:12
Autor: Grzexs
Konto w Deutsche Bank
można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

E, to nie problem. Ja zdrapkę całą zdrapałem, a potem w skaner, a potem na zaszyfrowany pendrive.

Fakt, irytujące jest potwierdzanie przelewów na konto oszczędnościowe i na rachunki z "szablonów", zwłaszcza, że jest coś takiego, jak "kontrahenci" i jest to praktycznie to samo. Jedno mogłoby być bez potwierdzeń.

--
Grzexs

Konto w Deutsche Bank