Konto w Deutsche Bank

Data: 2010-06-12 17:41:30
Autor: Borys Pogoreło
Konto w Deutsche Bank
Dnia Sat, 12 Jun 2010 10:02:20 +0200, Lukasz S. napisał(a):

bankami spodziewalbym sie dziwnych oplat chociazby za posiadanie karty albo przekazania moich danych komukolwiek (a pozniej telefony z dziwnymi ofertami). Chyba ze sa wygorowane warunki ktore trzeba spelnic? Bardzo prosze o opinie.

 O dziwo nie, poza wspomnianą jedną transakcją kartą miesięcznie. Jednak z
tego co wyczytałem na forach ludzie strasznie narzekają na ich system
transakcyjny (sam za kilka dni tego spróbuję).

 W cenniku niczego podejrzanego nie znalazłem. Gwarancja bezpłatności przez
kilka lat to fajna sprawa.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-06-12 23:25:29
Autor: Grzexs
Konto w Deutsche Bank
[...]

Tu się zgodzę. System strasznie pokręcony - np. gdzie indziej szuka się przelewów z natychmiastowym terminem płatności, a gdzie indziej "odłożonych", a jeszcze gdzie indziej między własnymi rachunkami, takie dość wkurzające drobiazgi. W dodatku działa chyba tylko od 8 do 15 w dni robocze, to znaczy, że w sobotę nie przelejesz kasy na konto oszczędnościowe lub odwrotnie.

Ale ogólnie można wytrzymać.

--
Grzexs

Data: 2010-06-13 08:51:16
Autor: RobertS
Konto w Deutsche Bank

Ale ogólnie można wytrzymać.

można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

RobertS

Data: 2010-06-13 11:57:15
Autor: onkris2
Konto w Deutsche Bank

> Ale ogólnie można wytrzymać.
> można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

To konta nadaje sie jako wlasnie dodatkowe do wyplat z dowolnych bankomatow, do
innych celow nie polecam, system bardzo przestarzaly, przelewy miedzy wlasnymi
rachunkami z opoznieniami i tylko w dni robocze w okreslonych godzinach, ot taki
system w polowie on-line. Jest to dobry dodatek do darmowych kont, gdzie za
karte do wszystkich bankomatow kaza slono placic, a przelewanie stopniowo do DB
na wyplaty (z bankomatow) nie jest zadnym problemem, jezeli mamy inne konto z
dostepem internetowym i darmowymi przelewami.

Data: 2010-06-13 14:42:12
Autor: Grzexs
Konto w Deutsche Bank
można, ale nie wiem czy założyłbym tam dobrowolnie konto...mam bo muszę i najbardziej irytują mnie te zdrapki ;-/

E, to nie problem. Ja zdrapkę całą zdrapałem, a potem w skaner, a potem na zaszyfrowany pendrive.

Fakt, irytujące jest potwierdzanie przelewów na konto oszczędnościowe i na rachunki z "szablonów", zwłaszcza, że jest coś takiego, jak "kontrahenci" i jest to praktycznie to samo. Jedno mogłoby być bez potwierdzeń.

--
Grzexs

Konto w Deutsche Bank