Konto w Meritum

Data: 2011-08-08 10:47:06
Autor: Waldek
Konto w Meritum
Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
 - interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-08-08 17:58:30
Autor: Darek
Konto w Meritum
W dniu 2011-08-08 10:47, Waldek pisze:
Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
- interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)

Pozdrawiam

Trzeba mieć wpływ na konto 1500zł (zwrot za paliwo) i zapłacić kartą na kwotę min 200zl/mc (brak opłaty za kartę) - transakcje muszą być fizycznie rozliczone

Darek

Data: 2011-08-08 18:22:21
Autor: mx
Konto w Meritum
Trzeba mieć wpływ na konto 1500zł (zwrot za paliwo) i zapłacić kartą na kwotę min 200zl/mc (brak opłaty za kartę) - transakcje muszą być fizycznie rozliczone

Darek

To może jeszcze potwierdź, że wpływ na Silne do którego jest karta, to może być zwrot z Silnie Zarabiających, niekoniecznie z zewnątrz. Wydaje się, że "wpływ na konto" to cokolwiek.

Data: 2011-08-08 20:24:40
Autor: Darek
Konto w Meritum
W dniu 2011-08-08 18:22, mx pisze:
[...]

Przelewy z silnego i lokat nie będą zaliczone.

"10) Wpływ – przelew na Konto z tytułu wynagrodzenia, emerytury, renty lub inny przelew na Konto, pochodzący z innego
banku lub z rachunku rozliczeniowego przedsiębiorcy lub innego podmiotu, prowadzonego przez Meritum Bank ICB S.A.,"

Darek

Data: 2011-08-08 21:35:18
Autor: Paweł Hadam
Konto w Meritum
[...]

Wpływ na konto cokolwiek od kogokolwiek (może być od siebie z innengo banku). Od siebie z Silnie zarabiającego się nie liczy. W tym miesiącu "dopłata paliwowa" wpłynęła 5-go.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2011-08-08 18:28:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w Meritum

"Waldek" j1o7q0$o8f$1@news.onet.pl

Dolaczam dzis do grona klientow Meritum
na co zwrocic uwage aby nie zaplacic frycowego ?
- interesuje mnie lokata na start i zwrot za paliwo ;)

Debetówką chcesz płacić? Zwykle na koncie w Meritum nie ma środków -- są
tylko zewnętrza. ;) Jeśli chcesz jechać ,,w podróż'' weekendową, może
okazać się, że na koncie nie masz szmalu (do płacenia debetówką)
a w baku masz mało paliwa... Wówczas pozostaje Ci awaryjne
tankowanie debetówką z Mille -- 1% frycowego...

Można ponoć także dostać 4% keszbeku przy płaceniu za paliwo kredytówką Meritum.

-=-

W mieście zmorą jest brak pieniędzy i wysoka cena paliwa, ale
w lesie zmorą jest krótki zasięg samochodu i krótki dzień... ;)
A wszędzie imo zmorą jest krótkie życie. :)

Data: 2011-08-09 01:20:11
Autor: Waldek
Konto w Meritum

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1p2ru$qkm$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mam Mill-ki, nigdy jej jakos nie pragnalem ;)
malo robie zakupow spozywczych - od tego mam kobiete,
a ona swoje ulubione sklepy (nie wnikam jakie i jakie maja MC kody)
No ale etylinke to i owszem tankuje ja - do obu autek zreszta.
Dzis nawet panienka w Orlenie wymienila mi karte "lojalnosciowa"
gdyz ponoc chipowe sa juz teraz be, a magnetyczne ponownie trendy ;P
Co do nieplanowanych wczesniej wyjazdow weekendowo-paliwozernych
zawsze mozna miec IMO jakis maly zapasik na tym silniejszym 4,3%
i szybko podlac w razie potrzeby ;)

Można ponoć także dostać 4% keszbeku przy płaceniu za paliwo kredytówką Meritum.
Alez  wlasnie o to tu chodzi.

W mieście zmorą jest brak pieniędzy i wysoka cena paliwa, ale
w lesie zmorą jest krótki zasięg samochodu i krótki dzień... ;)
A wszędzie imo zmorą jest krótkie życie. :)

Ponoc najwieksza zmora
to zwiazane rece gdy sie US do dupska dobiera ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-08-09 01:31:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w Meritum

"Waldek" j1pqvc$oo3$1@news.onet.pl

Co do nieplanowanych wczesniej wyjazdow weekendowo-paliwozernych
zawsze mozna miec IMO jakis maly zapasik na tym silniejszym 4,3%
i szybko podlac w razie potrzeby ;)

No właśnie -- i ja to mam! Ale chyba tego nie doceniłem. :)
Dziękuję za podpowiedź. :)

Można ponoć także dostać 4% keszbeku przy płaceniu za paliwo kredytówką Meritum.

Alez  wlasnie o to tu chodzi.

Ale ponoć tylko przez dwa miesiące czy jakoś podobnie.
Ja nie mam ich kredytówki. Brak mi stosownych zarobków
papierowych. :)

[...]

Mnie nie dobiera się. Mnie dobierają się duchowni KRK. :)
[problem ten sam, ale można im grzecznie odpowiedzieć: ,,nie
lękajcie się'' lub jakoś podobnie]

Data: 2011-08-09 07:53:07
Autor: Waldek
Konto w Meritum

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1prq4$8bv$1inews.gazeta.pl...

Ponoc najwieksza zmora to zwiazane rece gdy sie US do dupska dobiera ;)

Mnie nie dobiera się. Mnie dobierają się duchowni KRK. :)

Czyzbys byl ministrantem ? :D

Data: 2011-08-09 14:42:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w Meritum

"Waldek" j1qi04$mt6$1@news.onet.pl

Ponoc najwieksza zmora to zwiazane rece gdy sie US do dupska dobiera ;)

Mnie nie dobiera się. Mnie dobierają się duchowni KRK. :)

Czyzbys byl ministrantem ? :D

Nie. A US dobiera się do dupy ministrantom? :)

[księża KRK dobierają się do genitaliów dziecięcych -- bo są przeciwnikami Boga;
rżną się ze studentkami, aby je pozbawić możliwości założenia zdrowej :) rodziny;
rżną dzieci -- w tym samym celu; namawiają do ,,poświęceń'', utrapień, rezygnacji
z wygód ,,tego świata'' (wbrew oficjalnej nauce KRK -- polecam Kobierce Klemensa
Aleksandryjskiego, uznanego :) powagą KRK Ojca KRK -- jednego z wielu Ojców KRK,
choć żyjącego kilkaset lat przed powstaniem KRK) i ,,blasków tego świata'', gdyż
nienawidzą Boga; ale ja wolę o tym nie pisać i nie mówić otwarcie]

Wątpię w to -- widać,że moja wiara nie jest silna. ;) (skoro opętują mnie zwątpienia)

Data: 2011-08-09 18:20:49
Autor: Waldek
Konto w Meritum

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1ra8i$622$1inews.gazeta.pl...

gdyż nienawidzą Boga; ale ja wolę o tym nie pisać i nie mówić otwarcie]

No raczej nie na tej grupie  ==> alt.pl.filozofia-religijna
tam zostaniesz wysluchany .... byc moze ;)

Data: 2011-08-09 23:06:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w Meritum

"Waldek" j1rmp4$3se$1@news.onet.pl

gdyż nienawidzą Boga; ale ja wolę o tym nie pisać i nie mówić otwarcie]

No raczej nie na tej grupie  ==> alt.pl.filozofia-religijna
tam zostaniesz wysluchany .... byc moze ;)

Wysłuchany? W kwadratowych nawiasach zapisuję swoje myśli.
Nie zależy mi na wysłuchiwaniu moich myśli. I ostrzegam -- że
za czytanie tego, co zapisuję w takich nawiasach, grozi kara
pozbawienie wolności do lat dwóch.

   [trudno zgadnąć, co to znaczy, bo w lata przestępne
   przestępcy mają wyroki dłuższe o jeden dzień...]

To raczej takim wścibskim jak Ty zależy na poznawaniu moich myśli. :)

   [na co mi ich wysłuchania?! mnie potrzebne pieniądze,
   nie jakieś durne wysłuchania!!! mogą pozatykać uszy,
   oby mi płacili!!!]

Na razie jestem wyrozumiały i nie kieruję oskarżeń do sądu,
ale ostrzegam -- czytanie tego, co nie jest przeznaczone
osobie, która czyta, jest karalne!!!

Data: 2011-08-09 23:43:14
Autor: Waldek
Konto w Meritum

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j1s7gt$8r6$1inews.gazeta.pl...

To raczej takim wścibskim jak Ty zależy na poznawaniu moich myśli. :)

No coz, rozszyfrowales mnie - teraz czuje sie wrecz .... nagi
LOL

Data: 2011-08-10 03:17:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w Meritum

"Waldek" j1s9lj$ec9$1@news.onet.pl

To raczej takim wścibskim jak Ty zależy na poznawaniu moich myśli. :)

No coz, rozszyfrowales mnie - teraz czuje sie wrecz .... nagi

Wiesz... Wolę nagość panienek...

[napisałbym mu o swoich odkryciach, ale boję się Samula...
Samul natychmiast zacznie czarować... z nimi nikt nie wygra.... ;)
i ucierpią ;) śliczne panienki -- o niezwisających pośladkach; :)
ślicznych lordozach; (może to i fajne, że człek ma połamany
kręgosłup? przynajmniej czegoś się dowie? chyba wcale nie jest
to fajne) ślicznych taliach; pięknych twarzach itd... nie, lepiej
nie pisać... pomyślę tylko o nich... moich myśli nikt nie podczyta,
nikt nie podpatrzy... już wiem, jak długo dziewczęta ćwiczą, aby tak
ślicznie wyglądać, jak dużo czasu muszą poświęcać, aby utrzymywać bez
trudu równowagę... już wiem, bo sam ćwiczę, wiem, że to jest bardzo łatwe
do osiągnięcia, ale i zarazem wyczerpujące fizycznie... lędźwiową część
kręgosłupa raczej uratuję jeszcze w tym życiu, i to raczej zanim zaczną
się solidne zabiegi, nie wiem natomiast, co będzie z szyjną częścią; już
wiem, że moje dolegliwości dotykają masę ludzi -- bogaci ludzie bronią
się wieloma sposobami czy metodami, zaś biedni ludzie umierają w cierpieniach;
znam dobrze mego Boga -- utrapieńców powita w swoim królestwie surowo jakoś tak:

  -- ,,Dałem ci rozum, abyś mógł bronić się przed nienawiścią ludzką,
     także przed nienawiścią duchownych KRK! Dlaczego zatem dałeś się
  zabić w tak głupi sposób?!??! Pomogę każdemu, kto będzie chciał żyć,
  ale nie można dążyć do życia i zarazem :) umartwiać się, utrapiać,
  pozbawiać się tego, co piękne, radosne, wygodne, czyste...'.

zatem z dwojga złego wolę podpadnięcie Bogu, nie Samulowi -- wolę żyć
i być zdrowym, zamiast płacić na Kościół]

Są po prostu ładniejsze od mężczyzn -- także od Ciebie. :)
Zwłaszcza wtedy są ładniejsze od Ciebie, gdy one są nagie
(lub prawie nagie) i Ty czujesz się nagi. :)

Wracając do Meritum -- czy tam są jakieś zdrapki? :)
Czy tylko kartą loginiową Meritum przypomina KB?...

[wyślę chyba dziś kolejne 3 tałzeny do Meritum...
z luzaków... rezerwę (1.72 zł z EB) rozpakuję we
wrześniu lub wcale...]

Frank 3.83, dolec tańczy, euro w górze... :)
W Anglii zamieszki... Pewnie Polacy zechcą wracać do Polski..

Konto w Meritum