Konto w Play

Data: 2017-01-22 09:13:46
Autor: Trybun
Konto w Play

Zna ktoś zasady działania konta Play Internet Na Kartę? 3 dni temu skończyły mi się środki wyrażane w ilości transferu (GB,MB,KB), a jednak nie odcięło to dostępu do netu. Teraz mam zużycie transferu naliczane nie w MB a w PLN. Na koncie mam 0 MB i lekko ponad 800zł. Wcześniej gdy miałem jeszcze środki w MB wyglądało to tak - użycie 200MB - koszt 200MB - z salda bezpłatne, teraz wygląda tak - użycie 200MB - koszt 2zł - z salda bezpłatne...  O co tu może chodzić, skąd te 800zł i ta cała kołomyja z danymi na koncie, czyli z takim zagmatwanym rozliczaniem środków?

Data: 2017-01-22 20:53:23
Autor: dizel
Konto w Play
on 2017-01-22, Trybun supposed :
[...]

W play internet jak skończy się pakiet to leci z konta głównego.
Sprytnie jest to zrobione bo na starterze masz napisaną dostępną liczbę gb tylko że jest to suma GB z pakietu plus to co wykorzystasz z konta głównego.
Co do reszty, bonus powinien schodzić w pierwszej kolejności także jeśli było inaczej to reklamuj

Data: 2017-01-22 12:08:35
Autor: Kris
Konto w Play
W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 20:53:24 UTC+1 użytkownik dizel napisał:

Co do reszty, bonus powinien schodzić w pierwszej kolejności także jeśli było inaczej to reklamuj
Ale tak się Tobie wydaje czy tak w regulaminie jest?

Data: 2017-01-23 08:53:08
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-01-22 o 20:53, dizel pisze:
[...]

To ten pakiet wyrażany jest w GB a konto główne w zł?

Na jednej z kart ewidentnie mnie orżnęli, jednak aby reklamować to musiałbym podać precyzyjne dane. A ja na poparcie swoich racji nie mam praktycznie żadnych danych. Z BOK dostałem tylko lakoniczną odpowiedź " "limit został wykorzystany w całości, próba skontaktowaniu się z panem telefonicznie nie przyniosła efektu". Jak niby mam odebrać ich telefon gdy karta na którą dzwonią jest w routerze na dachu domu..

Data: 2017-01-23 17:39:52
Autor: ToMasz
Konto w Play
W dniu 23.01.2017 o 08:53, Trybun pisze:
[...]

przekierowanie!!!  (mam tak samo router)

ToMasz

Data: 2017-01-23 19:16:58
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-01-23 o 17:39, ToMasz pisze:

[...]

Już mi się nie chce wracać do tej sprawy zniknięcia środków z konta. Natomiast pomysł z przekierowywaniem z karty zamieszczonej w ruterze na telefon jest super. Mógłbyś zdradzić jak to zrobiłeś, tj przez stronę internetową czy przez telefon? No i czy jest także możliwość przekierowywania SMSów?

Data: 2017-01-24 19:51:25
Autor: ToMasz
Konto w Play

[...]

przekierowanie możesz zrobić z TEGO telefonu wybierając kod #cośtam# numer na ktory mają przychodzić smsy. z play24 tego nie zrobisz, więc pozostaje wizyta w salonie - zrobią od ręki
ToMasz

Data: 2017-01-25 11:51:29
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-01-24 o 19:51, ToMasz pisze:

[...]

Oj, nie byłbym tego pewny. W jedynym na okolicę salonie Play siedzą wyjątkowe debile, dla nich samo doładowanie konta to już kłopot. Wezmę kartę gdy będę w Poznaniu, tam w salonach, przynajmniej w teorii powinien siedzieć ktoś kompetentniejszy, ktoś kto potrafi przeprowadzić taka operację jak przekierowanie SMSów. Dzięki za info.

Data: 2017-01-26 09:09:13
Autor: Pawel
Konto w Play

Użytkownik "Trybun" <cheilimx@jachu.ru> napisał w wiadomości news:58888328$0$654$65785112news.neostrada.pl...
, przynajmniej w teorii powinien siedzieć ktoś kompetentniejszy, ktoś kto potrafi przeprowadzić taka operację jak przekierowanie SMSów. Dzięki za info.

Szkoda fatygi bo i tak nic nie zdziałasz. Wszystkie rozmowy owszem przekierujesz ale SMSów niestety nie da się!
Możesz za chyba 2zł/mc uruchomić aby SMSy przychodziły na konto e-mail. Nic innego.
Pozdr
Paweł

Data: 2017-01-27 08:56:11
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-01-26 o 09:09, Pawel pisze:

[...]

Dziwne, na różnych forach użytkownicy też piszą że przekierowanie SMSów jest niemożliwe. Ale skoro ToMasz pisze że jest to możliwe.. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie aby się zapytać w salonie.

Data: 2017-01-31 22:09:24
Autor: ToMasz
Konto w Play
W dniu 27.01.2017 o 08:56, Trybun pisze:
[...]

nie nie. smsy się nie przekierowują. tylko rozmowy. JAk gdzieś napisałem inaczej  - sory, pijany byłem.
ToMasz

Data: 2017-02-04 12:01:22
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-01-31 o 22:09, ToMasz pisze:

nie nie. smsy się nie przekierowują. tylko rozmowy. JAk gdzieś napisałem inaczej  - sory, pijany byłem.
ToMasz

Przekierowania samych rozmów na niewiele mi się przyda. Dotychczas wszystkie powiadomienia sieci na SIM do netu umieszczony w routerze przychodzą w formie wiadomości tekstowej. Trochę dziwne, bo z tego co się zdążyłem zorientować żaden z operatorów nie udostępnia przekierowań SMSów. Jakaś ich zła wola czy brak opracowanej techniki?

Data: 2017-02-04 06:45:25
Autor: Kris
Konto w Play
W dniu sobota, 4 lutego 2017 12:01:09 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
[...]

Względy bezpieczeństwa pewnie.
Nie tak dawno jeden z operatorów udostęnił funkcję odbierania sms via net.
I hackerzy wykorzystali to do przechwytywania kodów jednorazowych do kont bankowych. Funkcjonalność ta szybko została wyłączona.

Data: 2017-02-04 07:01:35
Autor: Kris
Konto w Play
W dniu sobota, 4 lutego 2017 15:45:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

[...]

W Play to było
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-zlodzieje-okradali-konta-bankowe-klientow-sieci-play/

Data: 2017-02-04 16:10:30
Autor: Bonum mane
Konto w Play
w porządku, przyznaję się do pomyłki,
to przekierowanie dotyczy poczty głosowej na email za 1,99zł

Data: 2017-02-04 15:56:30
Autor: Bonum mane
Konto w Play
W dniu 04.02.2017 o 15:45, Kris pisze:
.... Funkcjonalność ta szybko została wyłączona.

Wydaje mi się, że z tej funkcjonalności nadal można korzystać. Tylko trzeba świadomie ją włączyć, i płacić 1,99 zł brutto miesięcznie (pierwszy miesiąc gratis).

Data: 2017-02-05 09:44:05
Autor: Trybun
Konto w Play
W dniu 2017-02-04 o 15:45, Kris pisze:
[...]

Może tak, choć nie bardzo chce mi się wierzyć że oni (operatorzy) mogą robić coś mając na względzie tylko dobro klienta...

Data: 2017-02-05 12:42:54
Autor: re
Konto w Play

Użytkownik "Kris"

[...]

-- -
No, ale to wystarczyło usługę załatać a nie wyłączać

Konto w Play