Konto w Polsce - gdzie?

Data: 2010-01-03 23:44:13
Autor: Michal_Ko
Konto w Polsce - gdzie?
pmlb pisze:
Witam, szukam konta w Polsce.
Poniewaz wielu z was to weterany bankowosci polskiej, na pewno bedziecie wiedzili gdzie znajde.
Moje wymagania sa skromne.
Konto ma byc:
100% darmowe, ma miec darmowa karte debetowa, darmowe bankomaty w polsce (w innych krajach mnie nie interesuja) ma miec darmowe wplaty (bo ostatnio przeczytalem, ze za wplacanie do jednego banku tez trzeba placic) ma miec darmowe przelewy do kazdego banku w polsce, ma miec darmnowe wyciagi i sprawdzanie konta w bankomacie.
Dodam, ze nie interesuja mnie "warunki" w postacji iles tam wyplat czy wplat, konto ma byc w 100% darmow ebez wrunkow by to spelnic darmowosc (wowczas darmowe juz nie jest) odpadaja konta z darmowymi trzema czy czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.
Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma byc jedno!
Czy jest takie konto w Polsce?

Nie ma.

Jesli tak to prosze o wskazanie.
Dziekuje.

Prosze;. Tylko nie zaczynajmy znowu wszystkiego od pocza;tku.

--
Micha?

Konto w Polsce - gdzie?