Konto w Polsce - gdzie?

Data: 2010-01-03 23:46:00
Autor: Grejon
Konto w Polsce - gdzie?
pmlb pisze:
Witam, szukam konta w Polsce.
Poniewaz wielu z was to weterany bankowosci polskiej, na pewno bedziecie wiedzili gdzie znajde.
Moje wymagania sa skromne.

Wg mnie mBank.

Konto ma byc:
100% darmowe

Jest.

ma miec darmowa karte debetowa

Jest.

darmowe bankomaty w polsce

Są.

ma miec darmowe wplaty

Są.

ma miec darmowe przelewy do kazdego banku w polsce

Są, z konta prywatnego.

ma miec darmnowe wyciagi i sprawdzanie konta w bankomacie.

Chodzi o wyciągi papierowe przysyłane pocztą? Nie są darmowe. Wyciąg który możesz wyeksportować np. do PDFa albo excela i wydrukować? Jest. Sprawdzania salda w bankomacie nie jestem pewien.

Dodam, ze nie interesuja mnie "warunki" w postacji iles tam wyplat czy wplat, konto ma byc w 100% darmow ebez wrunkow by to spelnic darmowosc (wowczas darmowe juz nie jest) odpadaja konta z darmowymi trzema czy czterema bankomatami w miesiacu. Ma byc zawsze za darmo.

Spełnia.

Aha i odpada otwieranie kilku lub kilkunastu kont by to spelnic.... ma byc jedno!

Też spełnia.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-04 00:06:35
Autor: Kamikazee
Konto w Polsce - gdzie?
W dniu 2010-01-03 23:46, Grejon pisze:
Wg mnie mBank.

Konto ma byc:
100% darmowe

Jest.

ma miec darmowa karte debetowa

Jest.

Po roku przysyłają nową kartę i życzą sobie za odnowienie 36 zł.

Data: 2010-01-04 00:09:06
Autor: Grejon
Konto w Polsce - gdzie?
Kamikazee pisze:
[...]

Karta debetowa do eKonta?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-04 00:15:09
Autor: SDD
Konto w Polsce - gdzie?

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hhr7tq$9iv$1inews.gazeta.pl...

Po roku przysyłają nową kartę i życzą sobie za odnowienie 36 zł.

Cos Ci sie pomerdalo.
Moze masz na mysli karte do eMaxa?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-04 01:44:18
Autor: aa
Konto w Polsce - gdzie?
Grejon wrote:
pmlb pisze:
[...]

Nie jest.

ma miec darmowe wplaty

Są.

W wpłatomatach. A tych jest tak dużo...
I wcale się nie zacinają...

ma miec darmowe przelewy do kazdego banku w polsce

Są, z konta prywatnego.

Ostatnio jak robiłem to było 0.50 PLN ale teraz w tabeli opłat i prowizji nie widzę. Możliwe że już nie ma.

[...]

1 zł za sprawdzenie w bankomacie euronetu.
W tabeli opłat i prowizji jest.

Data: 2010-01-04 07:41:05
Autor: Grejon
Konto w Polsce - gdzie?
aa pisze:
Grejon wrote:
pmlb pisze:
[...]

Podstawowe usługi (prowadzenie rachunku, przelewy, karta debetowa i transakcje bezgotówkowe oraz wypłaty z bezprowizyjnych bankomatów) są za darmo.

ma miec darmowe wplaty

Są.

W wpłatomatach. A tych jest tak dużo...
I wcale się nie zacinają...

OK, ale mimo wszystko są. Inna sprawa, że ja w ciągu ostatniego roku wielokrotnie korzystałem z różnych wpłatomatów mBanku lub Multibanku. Jakoś nie trafiłem na "zacięty".

ma miec darmowe przelewy do kazdego banku w polsce

Są, z konta prywatnego.

Ostatnio jak robiłem to było 0.50 PLN ale teraz w tabeli opłat i prowizji nie widzę. Możliwe że już nie ma.

Nie ma. Kiedy ty ten przelew robiłeś?

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-01-04 09:22:25
Autor: Jacek Osiecki
Konto w Polsce - gdzie?
Dnia Mon, 04 Jan 2010 07:41:05 +0100, Grejon napisał(a):
aa pisze:
Grejon wrote:
[...]

Zagraj w totka :)
Ja mogę policzyć na palcach jednej ręki sytuacje, gdy trafiałem na wpłatomat
mBanku wyświetlający coś innego niż "wpłatomat nieczynny" - a kilka mam w
okolicy i zawsze z ciekawości sprawdzam w jakim stanie jest dana maszyna :)
Mój ojciec miał jeszcze mniej szczęścia - chciał wpłacić, wpłatomat kasę
przyjął... po czym wyświetlił "wpłatomat nieczynny" - a gnoje z mBanku
oddali ukradzione pieniądze po paru tygodniach :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-04 10:47:12
Autor: Valdi
Konto w Polsce - gdzie?
"Grejon" news:hhs2i6$q82$1inews.gazeta.pl

> [...]

OK, ale mimo wszystko są. Inna sprawa, że ja w ciągu ostatniego roku
wielokrotnie korzystałem z różnych wpłatomatów mBanku lub Multibanku.

Bo jesteś człowiekiem mądrym, ułożonym i inteligentnym, który wkłada do
maszyny pieniądze tak jak nakazuje instrukcja i potem nie płacze, że coś się
spierdasiło.
Osobiście wiele już widziałem co ludziska potrafią wyprawiać przy
wpłatomacie - nóż w kieszeni się otwiera. Mnie już osobiście nie dziwią
żółte wykrzyniki przy liście wpłatomatów dostępnej na stronie mBanku.

> Ostatnio jak robiłem to było 0.50 PLN ale teraz w tabeli opłat i
> prowizji nie widzę. Możliwe że już nie ma.

Nie ma. Kiedy ty ten przelew robiłeś?

Pewnie z jakieś 3 - 4 lata temu bo gdzieś tyle czasu temu wspomniała opłata
w wysokości 50 groszy została zniesiona.

Konto w Polsce - gdzie?