Konto w VW i lokata

Data: 2009-08-16 12:32:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
Konto w VW i lokata

Użytkownik "Renata Golebiowska" <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> napisał w wiadomości news:slrnh8dqlu.am1.Renata.Golebiowskalocalhost.localdomain...
Jeśli chciałabym otworzyć lokatę Plus w vw muszę mieć któreś z dwóch
kont. W koncie Plus płaci się za token 36, czy utrzymywanie konta
e-direct (aby mieć lokatę) można uznać w praktyce za darmowe, czy jest
coś, co przeoczyłam?

otwor zwykly direct, dostaniesz token a pozniej sobie otworz plus i ewentulanie biznes, wszystko wtedy jest za free, a z tokena korzystasz przy
wszystkich

--
http://sklep.wielobranzowy.eu  - sprawdź jak tanio!
http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99 brutto

Data: 2009-08-17 12:06:47
Autor: Renata Golebiowska
Konto w VW i lokata
Dnia 16.08.2009 wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Nie wiem, czy konto dojdzie do skutku. Zadzwoniła do mnie pani z anonimowego telefonu i poprosiła o podanie tych wszystkich danych, co we wniosku. Na pytanie skąd mam wiedzieć, że pani to pani, pani odpowiedziała, że mogę zadzwonić do banku i zapytać, czy taka pracuje (ha, ha, ha). Na pytanie dlaczego dzwoni z anonimowego numeru nie odpowiedziała nic. Stanęło na tym, że jak chcę, to mogę powędrować na rondo ONZ w W-wie i tam założyć konto, a wniosek mi skasowała i tyle.

Ja wiem, że szanse podszycia się nie są duże, ale są: zadałam pytanie na grupie, a jak ktoś bystry, to znajdzie mój telefon w sieci, a  mniej bystry znajdzie słabo opłacanego pracownika sieci komórkowej, który numer mu poda. A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak się nie robi.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-17 14:41:46
Autor: Blue
Konto w VW i lokata

A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak
się nie robi.

A jak powinno się robić? Widocznie w  tym banku takie sa procedury.

Data: 2009-08-17 17:18:52
Autor: Renata Golebiowska
Konto w VW i lokata
Dnia 17.08.2009 Blue <hl@poczta.onet.pl> napisał/a:

A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak
się nie robi.

A jak powinno się robić?

Bezpieczniej.

Widocznie w  tym banku takie sa procedury.

Widocznie.

Renata

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-08-17 17:19:33
Autor: cp
Konto w VW i lokata
On Mon, 17 Aug 2009 14:41:46 +0200, "Blue" <hl@poczta.onet.pl> wrote:

A przede wszystkim chodzi o procedury: toż to tak
się nie robi.

A jak powinno się robić? Widocznie w  tym banku takie sa procedury.

Byl juz na tej grupie kilka razy poruszany temat "anonimowych"
telefonow z banku.

Takie procedury bankowe, jesli takowe sa, wydaja sie nie byc
bezpieczne i zapewne nie znajduja akceptacji wsrod wielu kljentow.

Czy banki nie moglyby wprowadzic hasla o ktore moglby sie klient
spytac dzwoniacego pracownika? Jako minimum - mozna by sie tez np
pytac np o date i numer umowy.

Data: 2009-08-18 13:48:01
Autor: wspolna-flaszka.pl
Konto w VW i lokata

Użytkownik "cp" <cp@_pl._pl> napisał w wiadomości news:tqsi8550bpa6pku79q43r5okcajgpuqplk4ax.com...
[...]

inteligo tak ma , i najlepsze pytanie do ustawienia
"Czy zaklada pan konto w celu wyludzenia kredytu"
odpowiedz "Naturalnie"

:)