Konto w banku do kontroli wydatkó w - jakie polecacie

Data: 2010-01-28 09:41:45
Autor: Krzysztof Wi¶niewski
Konto w banku do kontroli wydatkó w - jakie polecacie
Witam,
jakie konto by¶cie polecili, musi spełniać następuj±ce warunki:
- ma służyć jako konto kontroluj±ce wydatki
- będzie na nie przelewana kwota około 1500 zł miesięcznie
- musz± być dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosić jaki¶ wielkich  kosztów z tym zwi±zanych
- powinno być jak najtańsze ;)
- przelewy mnie nie interesuj± więc mog± być płatne
- karty kredytowe mnie nie interesuj±
- mbank odpada :)

Pozdrawiam Krzysztof Wisniewski
--
Limuzyna na wesele - http://www.limuzyna-amor.com.pl
Hurtownia biżuterii - http://www.karat1.pl

Data: 2010-01-28 10:11:23
Autor: Valdi
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
"Krzysztof Wi¶niewski" news:op.u68ifvzvrf3az3wisnia.alatek.com

- musz± być dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosić jaki¶ wielkich
kosztów z tym zwi±zanych

dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?

DBnet.

Data: 2010-01-28 10:16:54
Autor: bartekkr
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjriq0$bil$1news.interia.pl...
- musz± być dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosić jaki¶ wielkich
kosztów z tym zwi±zanych

dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?

Skad wiesz, ze dla jednej osoby?

Data: 2010-01-28 10:42:47
Autor: Kamil Jońca
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> writes:

[...]

Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspóln±" spożywkę
 czy chemię?

KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2010-01-28 10:52:34
Autor: Krzysztof Wi¶niewski
[...]

Dokładnie - dwie osoby będ± robić z tego konta zakupy.

Pozdrawiam Krzysztof Wi¶niewski
--
www.krzysztof-wisniewski.eu

Data: 2010-01-28 11:52:41
Autor: Valdi
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
"Krzysztof Wi¶niewski" news:op.u68lpw08rf3az3wisnia.alatek.com

Dokładnie - dwie osoby będ± robić z tego konta zakupy.

I tej informacji zabrakło w twoim pierwszym po¶cie :)

Data: 2010-01-28 10:54:49
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 28 Jan 2010 10:42:47 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

W miarę szybko można założyć w Eurobanku z pełnomocnikiem (jakie¶ 15-20
minut przy kumatej obsłudze - z kartami niespersonalizowanymi i tokenami
gsm). Ale 2 karty będ± kosztować 1,90zł miesięcznie, bardzo możliwe, że odsetki to pokryj±.

--
Kojer

Data: 2010-01-28 11:05:18
Autor: Krzysztof Wi¶niewski
Dnia 28-01-2010 o 10:54:49 Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):

[...]

Dziękuje, faktycznie wygl±da bardzo ciekawie.

Data: 2010-01-28 12:41:11
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 28 Jan 2010 11:05:18 +0100, Krzysztof Wi¶niewski napisał(a):

[...]

Może też być konto wspólne. Należy tylko pamiętać by obowi±zkowo minimum
800zł miesięcznie wpływało bo opłata jak nie będzie 4zł. Jeżeli karty bed±
tylko do płacenia to całkiem dobry wybór. Jeżeli głównie bankomaty to
niestety już jest gorzej bo Eurobank własnych bankomatów ma niedużo a w
pozostałych wypłata kosztuje złotówkę. Co widać w systemie można zobaczyć
na http://demo.eurobank.pl , nie ma kont oszczędno¶ciowych ale ciebie to
nie interesuje. Z interesuj±cych cię rzeczy to można obejrzeć historię
każdej karty oddzielnie.

--
Kojer

Data: 2010-01-28 11:52:17
Autor: Valdi
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
"Kamil Jońca" news:871vhaefag.fsfalfa.kjonca

> dwie karty do tego samego rachunku dla jednej osoby? po jakiego grzyba?

Żeby obie osoby mogły kupować np. "wspóln±" spożywkę
 czy chemię?

¬le zrozumiałem autora - dwie karty dla tej samej osoby, w końcu nie
napisał, że konto będzie wspólne.

Data: 2010-01-28 12:40:27
Autor: Kamil Jońca
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> writes:

> [...]

 czy chemię?

¬le zrozumiałem autora - dwie karty dla tej samej osoby, w końcu nie

A dlaczego ma być wspólne? Wystarczy, ze będzie (tak jak tu podano) z
pełnomocnikiem.[1]
KJ

[1] - tak rozumiem różnicę, ale w przypadku konta na którym
przypuszczalnie zbyt wiele pieniędzy nie będzie, nie ma to chyba
znaczenia.

God is real, unless declared integer.

Data: 2010-01-28 11:06:41
Autor: Patryx
[...]

Dobrym wyborem powinno być konto w Toyota Banku:
http://www.patbank.pl/toyotabank/340/2/

Płacisz tylko za wydanie kart, 30 zł za pierwsz± i 15 zł za drug±. Dodatkowo zwrot od 1 do 3% warto¶ci zakupów.

Data: 2010-01-28 14:58:56
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-01-28 11:06, Patryx pisze:
[...]

Można też bezpo¶rednio:
http://www.toyotabank.pl/

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-01-28 15:04:59
Autor: Krzysztof Wiśniewski
Konto w banku do kontroli wydatk Ăłw - jakie polecacie
Dnia 28-01-2010 o 11:06:41 Patryx <patryx@wp.pl> napisał(a):

Witam,
jakie konto by¶cie polecili, musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
- ma s³u¿yæ jako konto kontroluj±ce wydatki
- bĂŞdzie na nie przelewana kwota okoÂło 1500 zÂł miesiĂŞcznie
- musz± byæ dwie karty, co za tym idzie nie chce ponosiæ jaki¶ wielkich
kosztów z tym zwi±zanych
- powinno byæ jak najtañsze ;)
- przelewy mnie nie interesuj± wiêc mog± byæ p³atne
- karty kredytowe mnie nie interesuj±
- mbank odpada :)

Dobrym wyborem powinno byæ konto w Toyota Banku:
http://www.patbank.pl/toyotabank/340/2/

PÂłacisz tylko za wydanie kart, 30 zÂł za pierwsz± i 15 zÂł za drug±.  Dodatkowo
zwrot od 1 do 3% warto¶ci zakupów.

Cytat ze strony:
"Lepiej kupujesz, gdy więcej zyskujesz
UĹĽywaj karty pĹ‚atniczej Toyota Bank i zobacz jak pieniÄ…dze do Ciebie  wracajÄ…. Do koĹ„ca
czerwca w ponad 25 000 tysiÄ…cach punktĂłw handlowych w Polsce, moĹĽesz  otrzymać
nawet 3% zwrotu wartości transakcji."

Wiec zwrot to tylko do czerwca.

Pozdrawiam Krzysztof Wiśniewski
--
Limuzyna na wesele - http://www.limuzyna-amor.com.pl
Hurtownia biĹĽuterii - http://www.karat1.pl

Data: 2010-01-28 11:21:14
Autor: JanKo
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
Agent Krzysztof Wi¶niewski nadaje:
- mbank odpada :)

Bior±c pod uwagę to co napisałe¶, pozostaje ci jedynie mBank ;-)

Data: 2010-01-29 17:40:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie

"Krzysztof Wi¶niewski" op.u68ifvzvrf3az3@wisnia.alatek.com

[...]

Polbank -- wszystko za darmo, ale nie można spokojnie lać via net. :)

Konto w banku do kontroli wydatkó w - jakie polecacie