Konto walutowe do płatności internetowych

Data: 2010-12-28 17:00:04
Autor: Piotr Smerda
Konto walutowe do płatności internetowych
Witam
Zastanawiam się własnie nad otwarciem konta walutowego w jednym z banków.
Konto słuzyłoby mi tylko (na razie) do płatności internetowych.
Konto powinno spełniać następujące warunki:
- możliwość wpłaty w walucie w której jest prowadzone konto (EUR,GBP,USD)
- karta do płatności w internecie bądź w sklepach za granicą
- możliwość wypłaty gotówki za granicą z tego konta (niekoniecznie za 0zł)

Idealnie byłoby gdybym mógł założyć jedno konto i na nim miał subkonta w
USD/GBP/EUR i tylko jedną kartę do tego konta ale tak chyba dobrze w żadnym
banku nie ma.

Rozważałem na razie Citibank, Alior Bank i BZ WBK. A może są też inne banki
prowadzące konta walutowe, które spełniałyby w/w warunki?

Czy ktoś z Grupowiczów mógłby polecić jakieś konto walutowe spełniające w/w
warunki?

Piotrek

Data: 2010-12-28 17:54:12
Autor: grin

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości news:15ry42wifamky$.qjrnnnfj1z30$.dlg40tude.net...
Czy ktoś z Grupowiczów mógłby polecić jakieś konto walutowe spełniające w/w
warunki?

Częściowo mBank, multibank

Data: 2010-12-28 19:17:57
Autor: Krzysztof

"grin" <sp@am.er> wrote in message news:ifd4ng$s8q$1news.onet.pl...

[...]

Jak ktos ma walute i chce jej uzyc, to banki nie przyjmujace gotowki odpadaja. Multi przyjmowal USD i EUR, ale chyba nie wydawal kart do kont walutowych, nie jestem na biezaco i moze cos sie zmienilo. Multi nie obsluguje GBP w gotowce.

Data: 2010-12-28 19:14:56
Autor: Krzysztof

"Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message news:15ry42wifamky$.qjrnnnfj1z30$.dlg40tude.net...
[...]

 Alior lub BZWBK- generalnie karty sa drozsze w Aliorze do kont walutowych, bo  BZWBK pierwsza do konta daje darmo na rok; Alior kasuje za kazda karte 5zl co miesiac. W obu do kazdego konta musisz miec osobna karte. Wyplaty z bankomatow beda rzedu 4-6zl lub podobna kwota w walucie.
Citi nie znam, ale tam byla jakas kombinacja z kartami, ze wyplacac z bankomatu mogles w walucie (bo dodaja prowizje), ale placenie z konta chyba tylko w PLN, bo chca zarabiac na przewalutowaniu; szczegoly musisz poczytac, ale nie wyglada to chyba interesujaco.

Konto walutowe do płatności internetowych