Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)

Data: 2012-04-13 11:38:10
Autor: Michal Pl
Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)
Witam!

Czy zna kto¶ jakie¶ konto walutowe rozliczane w USD z kart± płatnicz± za free? Ostatnio miałem w BZWBK, ale niestety w tym roku chcieli sobie pobrać 10USD za kartę (zgodnie z TOiP)...

Data: 2012-04-13 20:08:49
Autor: xbartx
Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)
Dnia Fri, 13 Apr 2012 11:38:10 -0700, Michal Pl napisał(a):

Witam!

Czy zna ktoś jakieś konto walutowe rozliczane w USD z kartą płatniczą za
free? Ostatnio miałem w BZWBK, ale niestety w tym roku chcieli sobie
pobrać 10USD za kartę (zgodnie z TOiP)...

Stosunkowo niedawno (kilka tygodni temu) była właśnie o tym dyskusja. Poszukaj w archiwum.

Data: 2012-04-14 10:30:49
Autor: witrak()
Konto walutowe z kartą płatniczą (USD)
xbartx <bart@hashzero.net> wrote on 2012-04-13_22:08
[...]

xbartx, litości!
Mogłeś mu przynajmniej napisać czy jest, czy nie ma...

witrak()

Data: 2012-04-14 14:47:12
Autor: xbartx
Dnia Sat, 14 Apr 2012 10:30:49 +0200, witrak() napisał(a):

xbartx, litości!
Mogłeś mu przynajmniej napisać czy jest, czy nie ma...

Jakbym pamiętał to bym napisał he he poza tym chyba nie jest tak ciężko wpisać do wyszukiwarki magiczne słowo: USD ;)

Data: 2012-04-14 17:43:47
Autor: _±ćęłń󶼿.
Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)
Pytanie jest tak sobie postawione, bo w życiu okaże się, że ważniejsze jest jakiej sieci, czy można płacić przez internet i czy udaje się płacić za granic± (bez odrzucania transakcji), nie mówi±c o odsetkach od tych USD.

Data: 2012-04-14 12:12:45
Autor: Michal Pl
W dniu sobota, 14 kwietnia 2012 19:43:47 UTC+2 użytkownik _±ćęłń󶼿. napisał:
[...]

W moim pytaniu chodziło o konto wył±cznie do płatno¶ci w USD na eBayu itp. :). Przeszukałem i najtańszy jednak jest BZWBK  z t± opłat± za kolejne lata w wysoko¶ci 10 dolców. Ponieważ cinkciarz, oferuje kartę przed płacon±, która uniemożliwia ChargeBacki, a niekiedy to się przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych stronach..

Data: 2012-04-15 06:51:08
Autor: xbartx
Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)
Dnia Sat, 14 Apr 2012 12:12:45 -0700, Michal Pl napisał(a):

W moim pytaniu chodziło o konto wyłącznie do płatności w USD na eBayu
itp. :). PrzeszukaĹ‚em i najtaĹ„szy jednak jest BZWBK  z tÄ… opĹ‚atÄ… za
kolejne lata w wysokości 10 dolców. Ponieważ cinkciarz, oferuje kartę
przed płaconą, która uniemożliwia ChargeBacki, a niekiedy to się
przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych stronach.

Jeżeli nie zarabiasz w USD to chyba lepiej do płacenia na ebay (obojętnie jakim) będzie służyła jakaś karta z Polbanku (najlepiej VISA) albo ewentualnie MC. Jak jeszcze do tego dorzucisz cashback dla VISA Gold albo MC T-mobile to ciężko jest coś takiego pobić nawet przez cinkciarza albo walutomat.

Data: 2012-04-15 01:02:05
Autor: Michal Pl
W dniu niedziela, 15 kwietnia 2012 08:51:08 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

> przed płacon±, która uniemożliwia ChargeBacki, a niekiedy to się
> przydaje, jak się płaci z usługi na zagranicznych stronach.

Jeżeli nie zarabiasz w USD to chyba lepiej do płacenia na ebay (obojętnie jakim) będzie służyła jaka¶ karta z Polbanku (najlepiej VISA) albo ewentualnie MC. Jak jeszcze do tego dorzucisz cashback dla VISA Gold albo MC T-mobile to ciężko jest co¶ takiego pobić nawet przez cinkciarza albo walutomat.

-- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

dzięki za informację :)

Konto walutowe z kart± płatnicz± (USD)