Konto witalne w paribasie z RRSO 0%, zmienili regulamin?

Data: 2011-06-30 20:20:07
Autor: osa
Konto witalne w paribasie z RRSO 0%, zmienili regulamin?
Jak przyglądałem się tej ofercie to w regulaminie była informacja o obowiązkowym ubezpieczeniu, które wynosiło chyba 2% raty i było do niej doliczane - wtedy RRSO było rzędu kilku procent. Teraz widzę, że napisali RRSO 0% i w regulaminie nie znalazłem już zapisu dot. ubezpieczenia... pozajączkowowało mi się coś, czy zmienili regulamin?

Ale i tak niezmiennie mam wrażenie, że ta pożyczka jest wciskana tylko po to, żeby szybko złapać klienta na niespełnieniu któregoś z licznych warunków i skasowaniu go właściwym procentem pożyczki ;)

Konto witalne w paribasie z RRSO 0%, zmienili regulamin?