Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Data: 2009-08-17 14:52:26
Autor: Pawel
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
.... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w
miare zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

Pzdr

Pawel

Data: 2009-08-17 22:22:26
Autor: BK
On 17 Sie, 23:52, Pawel <p...@poczta.wp.pl> wrote:
[...]

Hyhy to na czym by taki Bank zarobil? :)

Data: 2009-08-18 03:48:44
Autor: Pawel
On 18 Aug., 07:22, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Pzdr

> Pawel

Hyhy to na czym by taki Bank zarobil? :)

Na % na przyklad - nie zalezy mi na tym, zeby saldo na rachunku bylo
oprocentowane niebotyczna stawka. Albo bank bedzie mial jakis
wyrafinowany program cross-sellingowy i bedzie mial nadzieje wycisnac
ze mnie kase w inny sposob (a ze sie nie dam, to inna sprawa :-)

Data: 2009-08-17 22:29:02
Autor: Raff
[...]

Konto dbnet w DB PBC. Visa Electron. Kursy takie sobie, ale nie
Ľdzieraj± tak mocno.

Data: 2009-08-18 11:00:48
Autor: Valdi.Pavlack
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
"Raff" news:054245de-b4db-40d9-b5ab-b9989e9fd75524g2000yqm.googlegroups.com

Konto dbnet w DB PBC. Visa Electron. Kursy takie sobie, ale nie
Ľdzieraj± tak mocno.

Masz jakie¶ porównanie ich kursów np. z mBankiem?

Data: 2009-08-18 03:46:45
Autor: Pawel
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
Dzieki za propozycje.

Zapomnialem dodac, ze wyplaty beda w roznych dziwnych walutach w
roznych krajach, nie tylko w EUR czy USD.

Trzeba sie bedzie przyjrzec Aliorowi.

Pzdr

Pawel

Data: 2009-08-18 11:43:00
Autor: xbartx
Dnia Tue, 18 Aug 2009 03:46:45 -0700, Pawel napisał(a):

Dzieki za propozycje.

Zapomnialem dodac, ze wyplaty beda w roznych dziwnych walutach w roznych
krajach, nie tylko w EUR czy USD.

Trzeba sie bedzie przyjrzec Aliorowi.

To tylko Polbank, no chyba że będziesz naprawdę mało wypłacał to fakt, 10 PLN w Polbanku za wypłatę z banomatu, czyni to mało opłacalne. No chyba, że można płacić kartą to wtedy VE albo jakaś kk z Polbanku.

Data: 2009-08-18 18:51:18
Autor: RobertS
[...]

Tak, najlepiej kk Polbank Era, 1% wydanej kasy jeszcze wrĂłci do Ciebie ;-)

RobertS

Data: 2009-08-25 07:27:53
Autor: Pawel
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
Wszedlem dzis do oddzialu Polbanku, zobaczylem kolejke i wyszedlem.
Wszedlem do Aliora, pustki, konto otworzylem w 10minut. Pozostaje
tylko trzymac kciuki za to, zeby teraz nie zmienili nagle TOiP i nie
wprowadzili oplat za wyplaty za granica.

Jeszcze raz dzieki za pomoc.

Data: 2009-08-18 00:03:17
Autor: Artek
[...]

Co to jest ten FX?
Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-18 00:55:39
Autor: RobertS
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Co to jest ten FX?
Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.

Pozdrawiam

FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je ¶rednie, ale za to wypłata z zagranicznego banku nie wi±że się z prowizj±.

W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

RobertS

Data: 2009-08-18 11:02:59
Autor: Valdi.Pavlack
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
"RobertS" news:h6cn5u$1if8$3opal.icpnet.pl

FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je ¶rednie, ale za to wypłata z
zagranicznego banku nie wi±że się z prowizj±.
W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

Może się mylę, ale czy przy małych kwotach (zakładamy wypłatę w strefie
euro) "w starciu" mBank vs. Polbank będzie remis?

Data: 2009-08-18 00:22:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Na literkÄ™ A.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-18 02:14:47
Autor: argothiel
Pawel pisze:
... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

Alior ma niezł± ofertę, chociaż akurat nie dla mnie ;). Możesz
sprawdzić, jak ma się do Twoich wymagań. Wiem, że przynajmniej
czę¶ć Twoich założeń spełnia.

Pzdr

Pawel

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-08-18 06:13:25
Autor: xbartx
Dnia Mon, 17 Aug 2009 14:52:26 -0700, Pawel napisał(a):

[...]

Do większych jednorazowych wypłat tylko Polbank i nic więcej. Do mniejszych wypłat typu 10/20 Alior, mBank, dbnet. Wszystkie 3 mają wypłaty zagraniczne na darmo. A przy euro, funtach i dolarach nie ma dodatkowego % za przewalutowanie - kursy średnie. mBank przy euro nic nie dolicza dla reszty walut +2% przy przewalutowaniu - kursy średnie, dbnet szczerze powiem nie wiem jak to wygląda u nich. Acha do powiedzmy średnich wypłat to jeszcze eurobank - ma całkiem dobre kursy powiedzmy prawie jak polbank tylko wypłata z bankomatów zagranicznych bodajże 5 pln (z głowy piszę więc mogę się mylić).
Poszukaj w archiwum kiedyś ktoś robił symulację mBank, eurobank i polbank dla wypłat typu 10/50/100 euro.

Data: 2009-08-18 06:27:19
Autor: xbartx
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
A tu dla dbnet

                          § 10 [waluta rozliczenia]
1. Wszystkie operacje dokonane w kraju i za granic1 rozliczane są w złotych. Operacje dokonane za granic1 przeliczane s1 na walutę rozliczeniową w oparciu o kurs jej sprzedaży, a następnie przeliczane na złote po kursie kupna z dnia rozliczenia operacji przez VISA International.
2. Kursem właściwym jest kurs stosowany przez VISA International.
3. Do czasu wdrożenia przeliczeń w euro, obowiązującą walutą rozliczeniową jest dolar amerykański. O zmianie waluty rozliczeniowej Posiadacz zostanie niezwłocznie

Data: 2009-08-18 09:18:29
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
xbartx wrote:

                          § 10 [waluta rozliczenia]
1. Wszystkie operacje dokonane w kraju i za granic1 rozliczane s± w
                                                      ^^^^^^^^^^^^^^^
złotych. Operacje dokonane za granic1 przeliczane s1 na walutę
  ^^^^^^^
rozliczeniow± w oparciu o kurs jej sprzedaży, a następnie przeliczane na złote po kursie kupna z dnia rozliczenia operacji przez VISA International.
2. Kursem wła¶ciwym jest kurs stosowany przez VISA International.
3. Do czasu wdrożenia przeliczeń w euro, obowi±zuj±c± walut± rozliczeniow± jest dolar amerykański. O zmianie waluty rozliczeniowej Posiadacz zostanie niezwłocznie

To w końcu walut± rozliczeniow± s± obecnie złote czy dolary?

--
MiCHA

Data: 2009-08-18 07:20:48
Autor: xbartx
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
Dnia Tue, 18 Aug 2009 09:18:29 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

xbartx wrote:

                          § 10 [waluta rozliczenia]
1. Wszystkie operacje dokonane w kraju i za granic1 rozliczane sÄ… w
złotych. Operacje dokonane za granic1 przeliczane s1 na walutę
  ^^^^^^^

To w końcu walutą rozliczeniową są obecnie złote czy dolary?

No głupio to napisali, bo pewnie im chodziło, że obciążenie konta jest w złotych. A jak to jest to trzeba by jakiegoś posiadacza spytać czy już został niezwłocznie poinformowany i o czym ;)

Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...