Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Data: 2009-08-18 00:03:17
Autor: Artek
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

Co to jest ten FX?
Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-18 00:55:39
Autor: RobertS
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Co to jest ten FX?
Wybieram karta VISA ,izzy konto z mbanku zagranica i wszystko zadarmo.

Pozdrawiam

FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je średnie, ale za to wypłata z zagranicznego banku nie wiąże się z prowizją.

W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

RobertS

Data: 2009-08-18 11:02:59
Autor: Valdi.Pavlack
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
"RobertS" news:h6cn5u$1if8$3opal.icpnet.pl

FX - chodzi o kursy walut. mBank ma je średnie, ale za to wypłata z
zagranicznego banku nie wiąże się z prowizją.
W Polbanku odwrotnie - 10 zł za wypłatę, ale kursy o niebo lepsze ;-)

Może się mylę, ale czy przy małych kwotach (zakładamy wypłatę w strefie
euro) "w starciu" mBank vs. Polbank będzie remis?

Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...