Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Data: 2009-08-18 00:22:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

Czy macie jakies propozycje? Poki co korzystam z mbanku, jestem w
miare zadowolny ale na fxach troche mnie skubia...

Na literkę A.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...