Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...

Data: 2009-08-18 02:14:47
Autor: argothiel
Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...
Pawel pisze:
... poszukiwane. Idealnie byloby, jakby dalo sie wyrobic do niego i
Maestro i Electrona, zeby bylo darmowe i zeby nie dac sie oskubac na
fxie (wiem, wiem, takie numery tylko w erze...).

Alior ma niezłą ofertę, chociaż akurat nie dla mnie ;). Możesz
sprawdzić, jak ma się do Twoich wymagań. Wiem, że przynajmniej
część Twoich założeń spełnia.

Pzdr

Pawel

Pozdrawiam, argothiel

Konto z darmowymi wyplatami z bankomatow za granica...