Kontola softu GPS?

Data: 2009-05-03 20:04:05
Autor: paweł
Kontola softu GPS?
Witam,
jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać okazania licencji na oprogramowanie GPSa? Osobiście mam soft legalny i nikt mnie do tej pory nie kontrolował, ale pytam na wszelki wypadek :)

Paweł

Data: 2009-05-03 20:27:20
Autor: Sergiusz Rozanski
Kontola softu GPS?
Dnia 03.05.2009 paweł <101pawel.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:
[...]

Co najwyżej może poprosić, a Ty nie masz najmniejszego obowiązku czegoś takiego
posiadać przy sobie.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-05-04 07:31:30
Autor: Yaber
Kontola softu GPS?
paweł pisze:
> [...]
> jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać okazania licencji na oprogramowanie GPSa? Osobiście mam soft legalny i nikt mnie do tej pory nie kontrolował, ale pytam na wszelki wypadek :)

A jak to jest z kompem PDA.

Nie mam nawigacji ale za to mam  PDA  Mio P360 z GPS i wgrany na kartę SD soft AM.

Wtedy musiałby mieć kwity na przeszukanie komputera ?

Zawsze pozostaje przed kontrolą wyciągnięcie karty SD a to, że zostanie w menu nieaktywny link to już bajka :)

Pozdro.
Y.

Data: 2009-05-04 13:41:23
Autor: Maciek
Kontola softu GPS?
paweł pisze:
jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać okazania licencji na oprogramowanie GPSa? Osobiście mam soft legalny i nikt mnie do tej pory nie kontrolował, ale pytam na wszelki wypadek :)
Pewnie na podobnej zasadzie jak może żądać okazania dowodów na to, że
spodnie na Twoim tyłku to legalne Wranglery, a majty to legalny Calvin
Klein, a nie tanie bazarowe podróbki :->

Maciek

Data: 2009-05-04 14:33:29
Autor: Tomasz Finke
Kontola softu GPS?
Maciek pisze:

Pewnie na podobnej zasadzie jak może żądać okazania dowodów na to, że
spodnie na Twoim tyłku to legalne Wranglery, a majty to legalny Calvin
Klein, a nie tanie bazarowe podróbki :->

http://www.tvn24.pl/12692,1556867,0,1,wiezienie-za-podrobke,wiadomosc.html

Zaczyna się od kontrolowania torebek, a skończy na jeżdżeniu
z kuferkiem licencji i paragonów.  ;-)

T.

Data: 2009-05-04 21:05:46
Autor: wowa
Kontola softu GPS?

Użytkownik "Tomasz Finke" <tom@ict.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości news:gtmnap$cvq$1news.dialog.net.pl...

Zaczyna się od kontrolowania torebek, a skończy na jeżdżeniu
z kuferkiem licencji i paragonów.  ;-)

Będzie jeszcze potrzebny certyfikat, że te licencje i paragony są autentyczne :)
Wojtek
--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)

Data: 2009-05-04 21:07:27
Autor: Artur Maśląg
Kontola softu GPS?
paweł pisze:
[...]

To czym się martwisz?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-05-05 01:25:41
Autor: B.P. \(pobo\)
Kontola softu GPS?

"paweł" <101pawel.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
Witam,
jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać
okazania licencji na oprogramowanie GPSa? <...>

Witam

Bardzo wątpię. Mój znajomy wkurzył się na gościa który go oszukał przy
internetowej sprzedaży nawigacji dodając do ceny urządzenia dość dużą kwotę
za "legalne oprogramowanie" które okazało się nielegalne.
Gość pieniędzy nie chciał zwrócić. Znajomy zgłosił formalnie sprawę na
policję zaznaczając że sprzedano mu nielegalny soft. Po dwóch tygodniach
otrzymał pismo typu "nie podejmujemy dochodzenia w tej sprawie"

pozdrawiam
pobo

Data: 2009-05-05 10:16:47
Autor: Baczek

[...]