Kontola softu GPS?

Data: 2009-05-04 07:31:30
Autor: Yaber
Kontola softu GPS?
paweł pisze:
> Witam,
> jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać okazania licencji na oprogramowanie GPSa? Osobiście mam soft legalny i nikt mnie do tej pory nie kontrolował, ale pytam na wszelki wypadek :)

A jak to jest z kompem PDA.

Nie mam nawigacji ale za to mam  PDA  Mio P360 z GPS i wgrany na kartę SD soft AM.

Wtedy musiałby mieć kwity na przeszukanie komputera ?

Zawsze pozostaje przed kontrolą wyciągnięcie karty SD a to, że zostanie w menu nieaktywny link to już bajka :)

Pozdro.
Y.

Kontola softu GPS?