Kontola softu GPS?

Data: 2009-05-05 01:25:41
Autor: B.P. \(pobo\)
Kontola softu GPS?

"paweł" <101pawel.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:gtktbl$nl7$1inews.gazeta.pl...
Witam,
jak to właściwie jest; może zatrzymującuy mnie do kontoli policjant żadać
okazania licencji na oprogramowanie GPSa? <...>

Witam

Bardzo wątpię. Mój znajomy wkurzył się na gościa który go oszukał przy
internetowej sprzedaży nawigacji dodając do ceny urządzenia dość dużą kwotę
za "legalne oprogramowanie" które okazało się nielegalne.
Gość pieniędzy nie chciał zwrócić. Znajomy zgłosił formalnie sprawę na
policję zaznaczając że sprzedano mu nielegalny soft. Po dwóch tygodniach
otrzymał pismo typu "nie podejmujemy dochodzenia w tej sprawie"

pozdrawiam
pobo

Data: 2009-05-05 10:16:47
Autor: Baczek

[...]