Kontrabanda

Data: 2011-12-08 16:42:45
Autor: FM
Kontrabanda
Data: 2011-12-09 06:00:03
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Kontrabanda
On 12/09/2011 01:42 AM, FM wrote:
Ten film moze byc ciekawy

http://www.imdb.com/video/screenplay/vi778346009/

http://www.imdb.com/title/tt1524137/

FM

Pamiętam Walberga z Big Hit. Tam jeszcze dzieciakiem był zupełnym.
A całkiem fajny aktor z niego się zrobił,

Data: 2011-12-09 03:16:17
Autor: FM
Kontrabanda
On Dec 9, 12:00 am, "megrimsNOS...@interia.pl"
<megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
On 12/09/2011 01:42 AM, FM wrote:

> [...]

> FM

Pamiętam Walberga z Big Hit. Tam jeszcze dzieciakiem był zupełnym.
A całkiem fajny aktor z niego się zrobił,

Dla mnie, najlepszy byl w - Italian Job - oraz - Strzelec Wyborowy.
FM

Data: 2011-12-09 21:41:44
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Kontrabanda
On 12/09/2011 01:42 AM, FM wrote:

[...]

Na shooter to w kinie byłem ze 4 razy :D a i na DVD zakupiłem.
Najlepsza scena, to jak powiedział, że "oni zabili mi psa". :D

Kontrabanda