Kontrakty na paspn. net

Data: 2009-07-31 09:06:00
Autor: Leszczur
Kontrakty na paspn. net
Kobe - 100,7M/5
Gordon - 45/5
Boozer - 34.8/5
Hedo - 33/5
Robinson - 26/6

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-02 17:27:28
Autor: s
Kontrakty na paspn. net
Leszczur pisze:
Kobe - 100,7M/5
Gordon - 45/5
Boozer - 34.8/5
Hedo - 33/5
Robinson - 26/6

Ooo! Davida ktos zatrudnil?:-)

Ja wlasnie mialem na mysli Boozera, piszac o tym "kwiatku z fa".
Ludzilem sie, ze tez zlapie go na dlugi kontrakt z okolic MLE.
Thundery daly mu rosnacy od 8M i troche sie wystraszylem z przebitka.
Boozer lamliwy jest, a i na dzis minuty ma niejasne.
Pewnie, w okresie 5 lat powinno sie to wykrystalizowac, ale i nie mam pewnosci, czy to kiper jest.

Uznalem wiec, ze Hedo to pewniejsza inwestycja, choc ja go mam kupic za ciut powyzej MLE. I w zasadzie ponoc deal zostal sfinalizowany, tylko cos mi sie rypie na paspn. Propozycje zaakceptowalem jeszcze przed deadline, potem deadline minal, agent zaakceptowal i dostalem maila typu:
Agent zaakceptowal, deal czeka na Twoja akceptacje.
Klopot w tym, ze propozycji juz nie widze (i w sumie nie dziwnego, bo juz ja akceptowalem) i jakos to dziwnie wszystko wisi w prozni.
Wyslalem wiadomosc do agenta (na szczescie to nie Bart:D), zobaczyy, co z tego wyjdzie.

Gordon drogo.
Kobo u nas jeszcze wisi, ale nawet sobie zludzen nie robilem, maja 12 baniek w kieszeni.
Boozer, Hedo ok. Nate przyzwoicie, ale u nas chyba taniej, a przede wszystkim krocej.

U nas Bart kupil Kleize za 7/2.
Ja "Granata" Hilla za 12 z hakiem/5. Prosze sie nie smiac.
Chcialem dac konkurencyjna oferte nie szarpiac sie na najblizszy sezon i tak jakos wyszlo. W kazdym razie swingman na lawe w przyszlym sezonie jest. A potem, jezeli w ogole bedziemy grac, to sie go gdzies upchnie :-)

Pozdr

Data: 2009-08-02 08:59:08
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 2 Sie, 17:27, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Kobe - 100,7M/5
> Gordon - 45/5
> Boozer - 34.8/5
> Hedo - 33/5
> Robinson - 26/6

Ooo! Davida ktos zatrudnil?:-)

Nie - Crusoe. ;-)

[...]

U nas w zasadzie chyba czesc GM'ow czai sie nie na tych zawodnikow co
trzeba, albo nie wiedza jak zarzadzac skladem.
Ja w kazdym razie zrobilem mase buy-outow zeby uwolnic kase. Dunleavy,
Daniels, Tinsley i rzucilem sie na FA, zeby wygrywac juz w tym
sezonie.
Niniejszym nabylem Kidda za kompletnie szalone pelne MLE na 5 lat oraz
Mariona za 33M$/5 lat ze wszystkimi incentywami jakie moglem dac  :-)

Gordon drogo.

Drogo, ale do dobrej druzyny. Blazers wywalili mase kasy na sensownych
FA i bedzie ciezko z nimi wygrac w tym sezonie.

U nas Bart kupil Kleize za 7/2.

Fajny zakup. W razie czego beda sie liczyc jego statsy z
Olympiakosu? ;-)

Ja "Granata" Hilla za 12 z hakiem/5. Prosze sie nie smiac.

Ja tez chce Granta, ale za minimum dla weteranow. Licze ze sie
omsknie. Skoro Sheed poszedl za grosze.

Chcialem dac konkurencyjna oferte nie szarpiac sie na najblizszy sezon i
tak jakos wyszlo. W kazdym razie swingman na lawe w przyszlym sezonie
jest. A potem, jezeli w ogole bedziemy grac, to sie go gdzies upchnie :-)

Ja rzucam cala kase na ten sezon.
Jako agent wzialem Yao i od razu zaproponowalem wlascicielowi buy-
out :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-02 22:09:02
Autor: s
Kontrakty na paspn. net
[...]

Marion za MLE, luuuz.
Tez bym tak chcial :-)

A Kidd za MLE to zadne szalenstwo. To super deal.
U nas w lidze to jest szalenstwo!
No tak, ale u nas w lidze Kidd mial wlasciwego agenta, co to potrafi czynic cuda :-)

Drogo, ale do dobrej druzyny. Blazers wywalili mase kasy na sensownych
FA i bedzie ciezko z nimi wygrac w tym sezonie.

A u nas nawet nie wiem, kogo najbardziej sie bac.
Wiem, ze Chicago ma mocna pake, porobil chlopak wymian i ma teraz sporo mlodziezy + Chandlera i Okura za 9 baniek chyba.
Z mlodziezy Eric Gordon, Rose, Nelson, Thompson, Pietrus no i Noah.
Plus Bullsowe pozostalosci, czyli Salmons i Hinrich.

I chyba jeszcze MLE ma do wydania!

W ogole tyle deali bylo, ze musialbym dokladnie po teamach przeleciec okiem, zeby sie polapac :-)

Noo, i jeszcze Bart moze byc grozny, bo jakies szacher macher robi :D
Odom i Bibby znikneli z rynku i sluch po nich zaginal, ani podpisani, ani dostepni :D I widze, ze jeszcze za kilku "swoich" sie czai oferujac grosze.

Pozdr

Data: 2009-08-02 23:03:58
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 2 Sie, 22:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> Niniejszym nabylem Kidda za kompletnie szalone pelne MLE na 5 lat oraz
> Mariona za 33M$/5 lat ze wszystkimi incentywami jakie moglem dac  :-)

Nie bylo lepszych ofert. I nawet nie wiem dlaczego. W sumie pol ligi
zasadzalo sie na Gordona i Boozera, ale rownolegle mozna bylo
licytowac innych. Wychodzi na to, ze skorzystalem.
Puscilem tez oferte na Warricka za 0,8M$ na jeden sezon. Odpowiednia
plotka na forum wywolala zamieszanie i  Hornets pojechali po bandzie -
7.2/2 z opcja zawodnika, trade kickerem i no trade clause.

A Kidd za MLE to zadne szalenstwo. To super deal.

Na dzisiaj - tak. Jutro i pojutrze to bedzie koło młyńskie u szyi.
Ale, ze zbieram siły na ten sezon wiec na razie nie zaluje.

> [...]

Z mlodziezy Eric Gordon, Rose, Nelson, Thompson, Pietrus no i Noah.
Plus Bullsowe pozostalosci, czyli Salmons i Hinrich.

Biorac pod uwage system liczenia punktow faktycznie moze byc grozny.
Chociaz w H2H jeden przypadek moze czlowieka wykonczyc w playoffs.

[...]

To spryciarz. Poczeka az wszyscy wypstrykaja sie z kasy i sam
zaatakuje ;-)
U mnie Bibby jest na rynku (w mojej stajni), ale nie ma chetnych. Na
razie sam puscilem oferte 1.4M$/1 zeby wywolac zainteresowanie. Uda
sie to dobrze, a jak nie to bede mial trzeciego PG.
Poki co chlopaki zabijali sie o Iversona, ktory w rezultacie uzyskal
cene 30M/6 ze wszystkimi mozliwymi incentywami. Brrrr.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 09:05:08
Autor: s
Kontrakty na paspn. net
[...]

Taa, na Boozera zasadzalo sie pol ligi i poszedl za MLE?
U nas zasadzaly sie dwie osoby i poszedl za kontrakt startujacy od 8 baniek :-( Inna bajka, ze te 8 baniek to tez moze byc uczciwy deal, jezeli patrzec dalej nizli tylko nastepny sezon.

[...]

Pod koniec roku go sprzedasz za wygasajacy i gra muzyka.

[...]

Dlatego ja teraz probuje glebie skladu osiagnac, co nie jest proste, bo na tych tanich graczy tez nieco popytu jest :-(

[...]

Ja chyba za 17/4 za Ivera dostalem, czy jakos tak.
A na Biba jakas skromna ofertke zlozylem.
Poki co Bartek zaakceptowal moja oferte dla Rasho.
Chyba rzeczywiscie chce, zebym wyplukal sie z kasy i odczepil sie od tuzow typu Glen Davis/Bibby :-)

Pozdr

Data: 2009-08-03 00:40:02
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 09:05, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> licytowac innych. Wychodzi na to, ze skorzystalem.

Taa, na Boozera zasadzalo sie pol ligi i poszedl za MLE?

Uczciwe pieniadze :-) Ale nie bylem jego agentem, wiec moge tylko snuć
domysly.

> [...]

> Ale, ze zbieram siły na ten sezon wiec na razie nie zaluje.

Pod koniec roku go sprzedasz za wygasajacy i gra muzyka.

Na razie wychodzi na to, ze mam dosc mocny sklad, ale zobaczymy jak to
bedzie wygladalo w trakcie sezonu. Poki co rozdawalem wieloletnie
kontrakty za starych dziadow.
Na razie jest 4-5 mocnych druzyn na podobnym poziomie i peleton
sredniakow.

> [...]

Dlatego ja teraz probuje glebie skladu osiagnac, co nie jest proste, bo
na tych tanich graczy tez nieco popytu jest :-(

U nas na razie schodza wieksze nazwiska. Chociaz na Korvery tez jest
jakis popyt.

> [...]

Ja chyba za 17/4 za Ivera dostalem, czy jakos tak.
A na Biba jakas skromna ofertke zlozylem.
Poki co Bartek zaakceptowal moja oferte dla Rasho.

Ooo - a ile? Rasho chyba jeszcze sie nie dogadal z Ratorkami?
Ja na razie dostalem oferte 4.2M/2 i czekam na inne.

Chyba rzeczywiscie chce, zebym wyplukal sie z kasy i odczepil sie od
tuzow typu Glen Davis/Bibby :-)

Jakos trzeba szczesciu pomagac ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 10:09:25
Autor: s
Kontrakty na paspn. net
Taa, na Boozera zasadzalo sie pol ligi i poszedl za MLE?

Uczciwe pieniadze :-) Ale nie bylem jego agentem, wiec moge tylko snuć
domysly.

Nie musiales snuc, o ile zlozyles swoja oferte.
Jest podglad ilosci ofert, mozesz tez tam z grubsza zorientowac sie, jakie masz szanse na sfinalizowanie dealu.

[...]

To cos, jak ja :-)
Chociaz kupilem tez Lee i z niego jestem zadowolony.
9 baniek to kupa kasy, ale on pewnie zostanie w Knicks i bedzie trzepac na poziomie produkcji zeszlorocznej.

Na razie jest 4-5 mocnych druzyn na podobnym poziomie i peleton
sredniakow.

U nas tez pewnie bedzie podobnie.

[...]

U Was to maja przegwizdane ludzie, ktorzy dopiero probuja sie logowac i wybierac druzyny.

[...]

Moja byla za full vet exception, czyli cos kolo 2.9/2.
Moze i klpene, bo widze, ze VareJajo tez zaczyna drozec.

Pozdr

Data: 2009-08-03 02:11:50
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
> U nas na razie schodza wieksze nazwiska. Chociaz na Korvery tez jest
> jakis popyt.

U Was to maja przegwizdane ludzie, ktorzy dopiero probuja sie logowac i
wybierac druzyny.

Zostaly juz same kwiatki typu Rockets, gdzie polowe kasy masz zamrozne
w polamancach.
Ale w tym wypadku po prostu inaczej ustawiasz strategie i tyle. W tym
sezonie moze i sie nie bedziesz liczyc, ale za rok wszyscy beda mieli
tylko MLE, a Ty cala mase kapusty :-)
Poza tym jest jeszcze sporo sensownych pickow i kilku umiarkowanie
ciekawych RFA.

Klep poki mozna.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 14:17:09
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> U Was to maja przegwizdane ludzie, ktorzy dopiero probuja sie logowac i
> wybierac druzyny.

Zostaly juz same kwiatki typu Rockets, gdzie polowe kasy masz zamrozne
w polamancach.

Wow, to iscie bez sensu, ze jedne druzyny juz skonczyly offseason, a
inne nawet nie maja GMa - liga powinna zaczynac po zapisaniu sie 30 GMa.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 05:25:59
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 14:17, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wow, to iscie bez sensu, ze jedne druzyny juz skonczyly offseason, a
inne nawet nie maja GMa - liga powinna zaczynac po zapisaniu sie 30 GMa.

Ale idea jest taka, ze to liga "live" ;-)
Poza tym GM'ując Rakietkom masz po prostu inne cele w pierwszym
sezonie.
Ja wzialem Pacers, ktory nie dosc ze mieli cienki sklad, to jeszcze
byli overcapped, ale jakos sie wykaraskalem. W sumie zastanawiam sie
nad rezygnacja z GM'owania im i wyprostowania innego klubu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 15:14:35
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
> [...]

Ale idea jest taka, ze to liga "live" ;-)
Poza tym GM'ując Rakietkom masz po prostu inne cele w pierwszym

Cele to pikus, problem polega na tym, ze sklady / payrolle juz sa
wypelnione (co utrudnia trejdy), a co ciekawsze FAsy zdjete z rynku (co
utrudnia ewentualne wzmocenia czy inne lowienie perelek na przyszlosc).

Ja wzialem Pacers, ktory nie dosc ze mieli cienki sklad, to jeszcze
byli overcapped, ale jakos sie wykaraskalem. W sumie zastanawiam sie
nad rezygnacja z GM'owania im i wyprostowania innego klubu.

Szybko Ci sie znudzilo ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 06:22:13
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 15:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

wypelnione (co utrudnia trejdy), a co ciekawsze FAsy zdjete z rynku (co
utrudnia ewentualne wzmocenia czy inne lowienie perelek na przyszlosc).

Dlatego wlasnie to jest zabawa na wiecej niz jeden sezon i masz
mozliwosc zetkniecia sie z problemami typowymi dla kazdego nowego
GM'a.

> [...]
> byli overcapped, ale jakos sie wykaraskalem. W sumie zastanawiam sie
> nad rezygnacja z GM'owania im i wyprostowania innego klubu.

A skad. Po prostu uwazam, ze szybko poprawilem szanse Pacers na walke
o wygrana w tym sezonie. Powoli koncze kompletowac sklad i jezeli uda
mi sie podpisac tych dwoch FA, ktorych mam na oku to bedzie znakomita
pozycja wyjsciowa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 14:20:45
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale, ze zbieram siły na ten sezon wiec na razie nie zaluje.

Pod koniec roku go sprzedasz za wygasajacy i gra muzyka.

Kto go wtedy kupi?!

> Poki co chlopaki zabijali sie o Iversona, ktory w rezultacie uzyskal
> cene 30M/6 ze wszystkimi mozliwymi incentywami. Brrrr.

Ja chyba za 17/4 za Ivera dostalem, czy jakos tak.

Wow, 4 czy 6 letnie kontrakty dla zawodnika, ktory moze skonczyc kariere
za rok jak nie teraz? To dopiero bedzie kosztowna wtopa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 05:27:10
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 14:20, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wow, 4 czy 6 letnie kontrakty dla zawodnika, ktory moze skonczyc kariere
za rok jak nie teraz? To dopiero bedzie kosztowna wtopa ;-)

Moze byc, ale na szczescie mozesz wykupowac kontrakty. 17M$ to nie tak
duzo. Powiedzmy nie wiecej niz polowa roczego budzetu na takie zabawy,
ktora w dodatklu mozesz sobie rozlozyc na kilka sezonow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 15:16:56
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
> [...]

duzo. Powiedzmy nie wiecej niz polowa roczego budzetu na takie zabawy,
ktora w dodatklu mozesz sobie rozlozyc na kilka sezonow.

Matko, to w jaki sposob uwzgledniane sa przychody druzyn gdy budzet na
same buyouty jest rzedu ~35M$?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 06:25:19
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 15:16, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> ktora w dodatklu mozesz sobie rozlozyc na kilka sezonow.

Matko, to w jaki sposob uwzgledniane sa przychody druzyn gdy budzet na

Inaczej. Masz budzet, ktory mozesz przeznaczyc na buyouty. Potem za
kase pod sc mozesz kupic zawodnikow, ktorzy beda mieli pozytywny wplyw
na przychody klubu (w przeciwienstwie do tych wykupionych), przez co
zwiekszy sie efektywnosc Twojego biznesu i per saldo bedziesz do
przodu.
Mozliwe, ze z budzetu klubu trzeba jeszcze oplacac sprzataczki i
skautów, ale nie zauwazylem tego, wiec byc moze przyjdzie mi za to
zaplacic w sezonie, bo kasa mi sie chwilowo skonczyla ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 16:03:36
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
> [...]

na przychody klubu (w przeciwienstwie do tych wykupionych), przez co
zwiekszy sie efektywnosc Twojego biznesu i per saldo bedziesz do

Hmm, chyba jakos zupelnie mi umknela ta czesc zasad...
Jaki budzet? Taki sam dla kazdego? Jak sa liczone te przychody klubu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 07:13:54
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 3 Sie, 16:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Hmm, chyba jakos zupelnie mi umknela ta czesc zasad...
Jaki budzet? Taki sam dla kazdego? Jak sa liczone te przychody klubu?

Sytuacja poczatkowa to jakis odsetek BRI (nie wiem jak ustalany i nie
chce mi sie dociekac, ale zakladam, ze mniej wiecej odpowiada obecnej
sytuacji w NBA).
Potem wyobrazam sobie, ze skoro sytuacja zacznie mocno odbiegac od
tego co mamy w NBA ze wzgledu na inne rostery i bilans druzyny - BRI
bedzie powiazany z produktywnoscia zawodnikow, wynikami druzyny, lub
jakas kombinacja jednego i drugiego.
W kazdym razie budzety wyjsciowe NIE byly rowne i Knicks, Lakers czy
Celtics mieli znacznie wiecej kasy niz Hakws, Pacers czy Bobki.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-19 14:09:32
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

W kazdym razie budzety wyjsciowe NIE byly rowne i Knicks, Lakers czy
Celtics mieli znacznie wiecej kasy niz Hakws, Pacers czy Bobki.

Tym bardziej ocenianie GMow po samych punktach tez zdaje sie byc
kiepskim podejciem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-02 17:36:50
Autor: s
Kontrakty na paspn. net
s pisze:
Leszczur pisze:
Kobe - 100,7M/5
Gordon - 45/5
Boozer - 34.8/5
Hedo - 33/5
Robinson - 26/6

Ooo! Davida ktos zatrudnil?:-)

Ooo, apropos Davida - bigosu u nas ciag dalszy.
Pisalem, ze udalo mi sie kupic Lee pomimo faktu, ze poprzednia oferta zostala zmaczowana.

Manago Lee tak sie zalamal tym stanem rzeczy, ze podal sie do dymisji!
Jest juz nowy na jego miejsce.

Ale jaja.

Nadal co jakis czas pojawiaja sie sugestie, coby powtarzac draft, ale chyba juz nic w tym kierunku dziac sie nie bedzie.
Nadal nie wiem, co tam sie dzialo, ale jako ze przyczapilem Tyreke Evansa z dziewiatka - nie wyrywam sie, by temat publicznie analizowac :-)

Pozdr

Data: 2009-08-02 09:00:38
Autor: L'e-szczur
Kontrakty na paspn. net
On 2 Sie, 17:36, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Nadal co jakis czas pojawiaja sie sugestie, coby powtarzac draft, ale
chyba juz nic w tym kierunku dziac sie nie bedzie.

Powtarzac draft?

Nadal nie wiem, co tam sie dzialo, ale jako ze przyczapilem Tyreke
Evansa z dziewiatka - nie wyrywam sie, by temat publicznie analizowac :-)

LOL. Ja swoich rookies poslalem za ocean.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-03 14:25:11
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ja "Granata" Hilla za 12 z hakiem/5. Prosze sie nie smiac.

Trudno sie powstrzymac ;-)

Chcialem dac konkurencyjna oferte nie szarpiac sie na najblizszy sezon i tak jakos wyszlo. W kazdym razie swingman na lawe w przyszlym sezonie jest. A potem, jezeli w ogole bedziemy grac, to sie go gdzies upchnie :-)

Przeciez juz nie masz Bosha by powtorzyc taki numer ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-08-03 14:23:01
Autor: wiLQ
Kontrakty na paspn. net
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Gordon - 45/5
Hedo - 33/5

Wychodzi na to, ze wirtualni GMowie maja wiecej rozsadku niz prawdziwi?

Chociaz z drugiej strony kontrakty w innym watku temu przecza ;-)

--
pzdr
wiLQ

Kontrakty na paspn. net