Kontrast i jasność.

Data: 2009-03-08 00:24:25
Autor: Skylla
Kontrast i jasność.
Jak macie ustawiony w swoich monitorach kontrast i jasność?
Mnie już oczy wychodzą od mojego monitora, tak swieci.
Jak przyciemnię za bardzo to tez niedobrze. Kombinuję też w ustawieniach Ati Catalist, niby lepiej. ale tez niedobrze.
Odświeżania tego monitora nie można ustawić na więcej niż 60 przy rozdzielczości 1440:900.

Obniż gammę.

Data: 2009-03-08 14:00:43
Autor: animka
Kontrast i jasność.

Data: 2009-03-09 09:28:35
Autor: BQB
Kontrast i jasność.
animka pisze:
Skylla pisze:
[...]

Mam obniżoną do 1,8. Więcej obniżyć się nie da.

Chyba do 0,8. 1,8 to jest podwyższona.

Kontrast i jasność.